Vijeće za štampu i online medije u BiH održalo je Okrugli stol za predstavnike oglašivača i marketinških agencija u BiH, u utorak, 1. decembra/prosinca 2020., putem platfome ZOOM.
Cilj okruglog stola bila je razmjena mišljenja i iskustava predstavnika vodećih marketinških agencija i oglašivača u BiH o mogućnosti osnivanja udruženja za etično oglašavanje, gdje bi kompanije i mediji zajednički radili na što čišćem medijskom i oglašivačkom prostoru, sa publikom čija komunikacija se zasniva na demokratskim principima slobode izražavanja.
Edukacija građana o štetnosti govora mržnje je najbolji i primarni način kojim bi se moglo stati u kraj ekspanziji ove vrste zloupotrebe komunikacije u medijskom prostoru BiH.
Ovaj događaj organiziran je u okviru projekta „Izgradnja povjerenja u medije u Jugoistočnoj Evropi i Turskoj – faza 2“, koji Vijeće za štampu i online medije u BiH realizira u saradnji sa Organizacijom Ujedinjenih nacija za obrazovanje, nauku i kulturu (UNESCO) i uz finansijsku podršku Evropske unije.