Tel: +387 33 272 270   |   Fax: +387 33 272 271   |   Trampina 8,  71000 Sarajevo   |   [email protected]

    Četrdeset šesta sjednica Žalbene komisije Vijeća za štampu u BiH - Sarajevo,13.01.2012.

    20.01.2012.

     

    ŽALBENA KOMISIJA VIJEĆA ZA ŠTAMPU U BIH

    održala

    46. SJEDNICU 13.01.2012.

    Ukupno primljeno 11 žalbi građana na pisanje štampanih i on-line medija

    Žalbena komisija Vijeća za štampu u Bosni i Hercegovini održala je 13.01.2012. godine četrdeset šestu sjednicu na kojoj su razmotrene žalbe građana na pisanje štampanih i on-line medija, primljene u periodu decembar 2011. – januar 2012. godine. Ukupno je primljeno 11 žalbi, od čega je 7 razmotreno na sjednici, dok su medijacijom riješene 4 žalbe.

    Žalbena komisija je prihvatila 4 žalbe gdje je utvrđeno kršenje Kodeksa za štampu BiH, dok 2 žalbe nisu prihvaćene  budući da Kodeks za štampu BiH nije prekršen. Jedna žalba je vraćena u proceduru radi dodatnih provjera.

    Prihvaćene žalbe:

    1. G. BERISLAV JURIČ – portal JAVNO.BA: žalba zbog preuzimanja članka žalbenika sa portala Bitno.ba i objavljivanja na portalu Javno.ba 23.12.2011. godine pod naslovom "Kazna Čamberu i sretan put Kaplanu". Žalbena komisija utvrdila kršenje Člana 4 – Autorska prava, Kodeksa za štampu BiH. Odluka Žalbene komisije

    2. G. DARIO NOVALIĆ – dnevni list „DNEVNI AVAZ“: žalba na tekst  “SDA je vlasniku ‘Starta’ iz budžeta dala 89.500 KM”, objavljen 5/6.11.2011. godine u dnevnom listu "Dnevni avaz". Žalbena komisija zaključila da je prekršen Član 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Član 7 - Mogućnost odgovora,  i Član 10 - Osobe optužene za krivična djela, Kodeksa za štampu BiH.Odluka Žalbene komisije

    3. G. DARIO NOVALIĆ – dnevni list „DNEVNI AVAZ“: žalba na tekst  “Obhođaš obećao da će prijaviti sam sebe” objavljen 09.11.2011. godine u dnevnom listu "Dnevni avaz". Žalbena komisija zaključila da je prekršen Član 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Član 7 - Mogućnost odgovora,  i Član 10 - Osobe optužene za krivična djela, Kodeksa za štampu BiH. Odluka Žalbene komisije

    4. G. DARIO NOVALIĆ – dnevni list „DNEVNI AVAZ“: žalba na tekst  “Ured za reviziju potvrdio pljačku od 89.500 maraka” objavljen 08.11.2011. godine u dnevnom listu "Dnevni avaz". Žalbena komisija zaključila da je prekršen Član 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Član 7 - Mogućnost odgovora,  i Član 10 - Osobe optužene za krivična djela, Kodeksa za štampu BiH. Odluka Žalbene komisije

    Žalbe koje nisu prihvaćene:

    1. G. LEO PLOČKINIĆ – portal SARAJEVO-X.COM: žalba na tekst  „Petar Jeleč: Uvjet za funkcioniranje BiH je ukidanje RS i FBiH“ objavljen 23.12.2011. godine na portalu Sarajevo-x. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH je razmotrila žalbu i zaključila da Kodeks za štampu BiH nije prekršen. Odluka Žalbene komisije

    2. G. LEO PLOČKINIĆ – portal ABCPORTAL.INFO: žalba na tekst objavljen 23.11.2011. godine na portalu ABCPORTAL.INFO, pod naslovom „ULPPBHB upućuje potporu Leu Pločkiniću“. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH je razmotrila žalbu i zaključila da Kodeks za štampu BiH nije prekršen. Odluka Žalbene komisije

    1 žalba vraćena u proceduru:

    1.    G. DAMIR LIČINA i G. DAMIR PIRIJA: žalba na tekst „Posljednja Irmina poruka na Facebooku: Čiča miča, gotova je priča“, objavljen 05.01.2012. godine dnevnom listu „Dnevni avaz“, te na portalu www.dnevniavaz.ba. Žalba vraćena u proceduru radi dodatnih provjera.

    Žalbe riješene medijacijom:

    1. G. BERISLAV JURIČ – portal OTVORENO.BA: žalba zbog preuzimanja teksta "Kazna Čamberu i sretan put Kaplanu" sa portala Bitno.ba i njegovog objavljivanja na portalu Otvoreno.ba 23.12.2011. godine bez navođenja izvora i autora teksta. Nakon posredovanja Vijeća za štampu u BiH upućeno izvinjenje uredniku Juriču zbog nenamjerne greške i u članku naznačeno da je preuzet sa portala Bitno.ba. 

    2. VALICON PREDSTAVNIŠTVO ZA BiH – portal POSKOK.INFO: žalba na tekst    "Gemius i Valicon prevaranti na tiskovnoj: Mjerodavniji smo od Googl-a!" objavljen 13.12.2011. godine na portalu Poskok.info. Demanti objavljen 12.01.2012. godine, pod naslovom "DEMANT: Tražimo da objavite da nudimo pouzdane pokazatelje za medijsko planiranje marketing aktivnosti."

    3. VALICON PREDSTAVNIŠTVO ZA BiH – portal POSKOK.INFO: žalba na tekst "24SATA.INFO: Slovenački Valicon reketari portale u BIH" objavljen 01.12.2011. godine na portalu Poskok.info. Demanti objavljen 12.01.2012. godine, pod naslovom "DEMANT: Tražimo da objavite da nudimo pouzdane pokazatelje za medijsko planiranje marketing aktivnosti."

    4. VALICON PREDSTAVNIŠTVO ZA BiH – portal POSKOK.INFO: žalba na tekst "Gemius manipulira sa podacima o čitanosti internet portala u BiH" objavljen 27.11.2011. godine na portalu Poskok.info. Demanti objavljen 12.01.2012. godine, pod naslovom "DEMANT: Tražimo da objavite da nudimo pouzdane pokazatelje za medijsko planiranje marketing aktivnosti."

    Kontakt

    Vijeće za štampu u BiH
    Trampina 8
    71000 Sarajevo
    Bosna i Hercegovina

    Tel: +387 33 272 270
    Fax: +387 33 272 271
    E-mail: [email protected]
    Web: www.vzs.ba

    © 2017 Vijeće za štampu u Bosni i Hercegovini. All Rights Reserved. Website realizovan sredstvima Misije OSCE-a u BiH, NED i UNESCO / EC.

    Please publish modules in offcanvas position.