Tel: +387 33 272 270   |   Fax: +387 33 272 271   |   Trampina 8,  71000 Sarajevo   |   [email protected]

    Aktuelni slučajevi

    20.07.2018.

    AKTUELNI SLUČAJEVI
    Kratak pregled najnovijih žalbi građana na pisanje bosansko-hercegovačke štampe i on-line medija

     

     

    G. BENJAMIN BUTKOVIĆ - portal KLIX.BA

    Žalba g. Benjamina Butkovića na tekst pod naslovom "Radoja preporučio da voditelji BHRT-a ne nose Cvijet Srebrenice, sada dobija prijetnje smrću" objavljen na portalu klix.ba 12.07.2018. g.
    Samoregulacija: Reagovanje g. Butkovića objavljeno na portalu klix.ba 17.07.2018.g. pod naslovom "Butković: Nisam izvršio puč, Radoja je naredio da se Cvijet Srebrenice neće nositi".


    G. HUSNIJA KUDIĆ - portal USN.BA

    Žalba g. Husnija Kudić na tekst pod naslovom "Ko kupuje glas poljoprivrednika u Krajini?!" objavljen na portalu usn.ba 22.03.2018. godine.
    Samoregulacija: Demanti g. Kudića objavljen na portalu usn.ba 22.03.2018.g. pod naslovom "Demant Husnije Kudića na prilog: 'Ko kupuje glas poljoprivrednika u Krajini".


    G. HUSNIJA KUDIĆ - portal CAZIN.NET

    Žalba g. Husnija Kudić na tekst pod naslovom "Fleka: Ko pokušava jeftino kupiti glasove poljoprivrednika u Krajini?"objavljen na portalu cazin.net 21.03.2018. godine.
    Samoregulacija: Demanti g. Kudića objavljen na portalu cazin.net 22.03.2018.g. pod naslovom "Demant na članak: Ko pokušava jeftino kupiti glasove poljoprivrednika u Krajini?".


    NEZAVISNI SINDIKAT UPRAVE BRČKO DISTRIKTA - portal RADIBRCKO.BA

    Žalba Nezavisnog sindikata Uprave Brčko distrikta na tekst pod naslovom "'Nezavisni sindikat Uprave Brčko distrikta' oštro prozvao Kalajdžića" od 23.03.2018.g. objavljen na portalu radiobrcko.ba.
    Samoregulacija: Demanti Nezavisnog sindikata Uprave Brčko distrikta objavljen na portalu radiobrcko.ba 26.03.2018.g. pod naslovom "Inicijativni odbor sindikata uprave: Neko se oglašava u naše ime".


     GĐA SNJEŽANA KORDIĆ - magazin "STAV"

    Žalba gđe Snježane Kordić na tekst pod naslovom "Snježana Kordić uporedila Ustav BiH s Hitlerovim zakonima" objavljen u magazinu "Stav" 01.03.2018. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti gđe Kordić objavljen u magazinu "Stav" 29.03.2018. godine pod naslovom „Snježana Kordić odgovara na tekst Hamze Ridžala“


    GĐA SNJEŽANA KORDIĆ - portal STAV.BA

    Žalba gđe Snježane Kordić na tekst pod naslovom "Snježana Kordić uporedila Ustav BiH s Hitlerovim zakonima" objavljen na portalu stav.ba 05.03.2018. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti gđe Kordić objavljen na portalu stav.ba 23.03.2018. godine pod naslovom „Reagiranje: Snježana Kordić odgovara na tekst Hamze Ridžala“


    RUDNIK MRKOG UGLJA "BANOVIĆI" D.D. - portal CAPITAL.BA

    Žalba RMU "Banovići" d.d. na tekst pod naslovom "Banovići smanjili isporuku uglja, ugašen Blok 6 Termoelektrane Tuzla" od 10.03.2018.g. objavljen na portalu capital.ba.
    Samoregulacija: Demanti RMU "Banovići" d.d. objavljen na portalu capital.ba 13.03.2018.g. pod naslovom "Direktor RMU 'Banovići': Tone su formalnost".


    RUDNIK MRKOG UGLJA "BANOVIĆI" D.D. - portal BALKANXP.COM

    Žalba RMU "Banovići" d.d. na tekst pod naslovom "Banovići smanjili isporuku uglja, ugašen Blok 6 Termoelektrane Tuzla" od 10.03.2018.g. objavljen na portalu balkanxp.com.
    Samoregulacija: Demanti RMU "Banovići" d.d. objavljen na portalu balkanxp.com 12.03.2018.g. pod naslovom "RMU 'Banovići': Demant na pisanje medija".


    RUDNIK MRKOG UGLJA "BANOVIĆI" D.D. - portal TIP.BA

    Žalba RMU "Banovići" d.d. na tekst pod naslovom "Banovići smanjili isporuku uglja, ugašen Blok 6 Termoelektrane Tuzla?!" od 11.03.2018.g. objavljen na portalu tip.ba.
    Samoregulacija: Demanti RMU "Banovići" d.d. objavljen na portalu tip.ba 12.03.2018.g. pod naslovom "Direktor RMU Banovići Munever Čergić uputio demantij TIP-u: 'Prosudite sami koliko su RMU Banovići kao i gospodin Kukić učestvovali u ostvarivanju 20 miliona KM gubitka-u EP BiH, te rudnik-Kreka gubitak 13,44 miliona KM'".


    RUDNIK MRKOG UGLJA "BANOVIĆI" D.D. - portal TUZLANSKI.BA

    Žalba RMU "Banovići" d.d. na tekst pod naslovom "Banovići smanjili isporuku uglja, ugašen Blok 6 Termoelektrane Tuzla"od 10.03.2018.g. objavljen na portalu tuzlanski.ba. 
    Samoregulacija: Demanti RMU "Banovići" d.d. objavljen na portalu tuzlanski.ba 12.03.2018.g. pod naslovom "Direktor RMU Banovići odgovorio na pisanje Žurnala: Hvala ti Avdo Avdiću i od mene!".


    GENERAL-MAJOR DRAGAN VUKOVIĆ - portal DNEVNIK.BA

    Žalba general-majora Dragana Vukovića na tekst pod naslovom "Uskoro velika NATO vježba u Banja Luci: Avionska eskadrila, osiromašeni uranij i medijska priprema Srba u RS-u" od 20.02.2018.g. objavljen na portalu dnevnik.ba.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti general-majora Dragana Vukovića objavljen na portalu dnevnik.ba 05.03.2018.g. pod naslovom „Demantij generala Vukovića: Nisam nazočio navedenom sastanku u vezi s NATO vježbom“.


    SINDIKAT RADNIKA BH TELECOMA - portal VIJESTI.BA

    Žalba Sindikata radnika BH Telecoma na tekst objavljen 29.01.2018.g. na portalu vijesti.ba pod naslovom „Enormna primanja i bezobrazne privilegije: Sindikat BH Telecoma ne štiti radnike nego beneficije“.
    Samoregulacija: Demanti Sindikata radnika BH Telecoma objavljen na portalu vijesti.ba 29.01.2018. godine pod naslovom „Demant Sindikata BH Telecoma na pisanje Vijesti.ba“.


    SINDIKAT RADNIKA BH TELECOMA - portal KLIX.BA

    Žalba Sindikata radnika BH Telecoma na tekst objavljen 28.01.2018.g. na portalu klix.ba pod naslovom "Privilegije za koje se plaše u BH Telecomu: Naknade za školovanje djece, otpremnine do 100.000 KM“.
    Samoregulacija: Demanti Sindikata radnika BH Telecoma objavljen na portalu klix.ba 30.01.2018.g. pod naslovom „Sindikat BH Telecoma: Navodne tajne beneficije su potpuna neistina i besmislica“.


    ЈAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA "ZDRAVSTVENI CENTAR" BRČKO - portal OTISAK.BA

    Žalba JZU "Zdravstveni centar" Brčko na tekst objavljen na portalu otisak.ba 07.02.2018. godine, pod naslovom "Zdravstveni centar Brčko: Disciplinska prijava zbog teže povrede radne dužnosti"
    Samoregulacija: Demanti JZU "Zdravstveni centar" Brčko objavljen na portalu otisak.ba pod naslovom "Demant Zdravstvenog centra Brčko" 12.02.2018. godine. 


    МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ - портал ATVBL.COM

    Жалба Министарства финансија РС на текст "Српска једина опорезује", објављен на порталу atvbl.com 11.01.2018. године.
    Саморегулација: Деманти Министарства финансија РС објављен на порталу atvbl.com 12.01.2018. године, под насловом "Српска једина опорезује даривање имовине".


    MREŽA ZA IZGRADNJU MIRA - portal STAV.BA

    Žalba Mreže za izgradnju mira na tekst "Spomenik sarajevskim specijalcima: Ko se usuđuje tome reći ne", objavljen na portalu stav.ba 16.10.2017.godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Mreže za izgradnju mira objavljen je na portalu stav.ba 19.11.2017.godine pod naslovom "Mi jesmo protiv spomenika u formi tenka, ali podržavamo izgradnju spomenika specijalcima".


    MREŽA ZA IZGRADNJU MIRA - magazin "STAV"

    Žalba Mreže za izgradnju mira na tekst "Spomenik sarajevskim specijalcima: Ko se usuđuje tome reći ne", objavljen u magazinu "Stav" 12.10.2017.godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Mreže za izgradnju mira objavljen je u magazinu "Stav" 09.11.2017.godine pod naslovom "Mi jesmo protiv spomenika u formi tenka, ali podržavamo izgradnju spomenika specijalcima".


     MINISTARSTVO PROMETA I KOMUNIKACIJA BiH - portal EKAPIJA.COM

    Žalba Ministarstva prometa i komunikacije BiH na tekst "Oboren tender za 110 km Jadransko-jonskog autoputa kroz BiH" od 18.10.2017. godine objavljen na portalu ekapija.com.
    Samoregulacija: Demanti Ministarstva prometa i komunikacija BiH objavljen na portalu ekapija.com 21.10.2017.g. pod naslovom „Ministarstvo prometa BiH demantovalo da je oboren tender za izradu projekta dionice Jadransko-jonskog autoputa kroz BiH“.


    GĐA AMNA POPOVAC - dnevni list "VEČERNJI LIST"

    Žalba gđe Amne Popovac na tekst "Zbogom, anđeli" od 15.05.2017. godine objavljen u listu "Večernji list". 
    Žalba nije prihvaćena:Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


    GĐA AMNA POPOVAC - dnevni list ''DNEVNI LIST''

    Žalba gđe Amne Popovac na tekst „Mostar plače za anđelima“ od 15.05.2017. objavljen u dnevnom listu ''Dnevni list''
    Žalba nije prihvaćenaŽalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


     G. MIRZA HALILČEVIĆ - portal RADIOKAMELEON.BA

    Žalba g. Mirze Halilčevića na tekst „Vahida Djedović o LGBT populaciji: Oni ne žele gay paradu u Tuzli, a razlog je samo jedan!“ objavljen na portalu radiokameleon.ba
    Žalba nije prihvaćena:Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


     MINECO LTD i GROSS D.O.O., PUTEM HRISTOV CONSULTING - portal ETRAFIKA.NET 

    Žalba Mineco Ltd i Gross d.o.o. putem Hristov consulting na tekst „Vlada RS dala koncesiju za lošiju ponudu kompaniji u središtu korupcijskih afera“ od 09.07.2015. godine objavljen na portalu etrafika.net.
    Žalba nije prihvaćenaŽalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


    GĐA SABINA KADRIĆ i GĐA IRMA KOVAČEVIĆ - portal SODALIVE.BA

    Žalba gđe Sabine Kadrić i gđe Irme Kovačević na tekst „Skandal u OŠ Lukavac grad: Učiteljice 'II-2' i 'II-4' nisu dopustile učenicima da budu sa učenicima 'II-5'; roditelji traže sankcije!“ od 17.05.2017. godine objvaljen na portalu sodalive.ba
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 – Mogućnost odgovora, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


    GĐA SABINA KADRIĆ i  GĐA IRMA KOVAČEVIĆ - portal FRESHPRESS.INFO

    Žalba gđe Sabine Kadrić i gđe Irme Kovačević na tekst "Skandal u OŠ Lukavac grad: Učiteljice dva odjeljenja nisu dozvolile druženje djeci sa djecom iz trećeg odjeljenja"od 17.05.2017. godine objavljen na portalu freshpress.info.
    Samoregulacija: 
    Demanti žalbenika objavljen na portalu freshpress.info 23.05.2017.g. pod naslovom „OŠ LUKAVAC GRAD: Reakcija roditelja dva odjeljenja na peticiju i dopis roditelja trećeg odjeljenja“.


    GĐA SABINA KADRIĆ i  GĐA IRMA KOVAČEVIĆ - portal FRESHPRESS.INFO

    Žalba gđe Sabine Kadrić i gđe Irme Kovačević na tekst "OŠ LUKAVAC GRAD: Reakcija roditelja dva odjeljenja na peticiju i dopis roditelja trećeg odjeljenja" od 23.05.2017. godine objavljen na portalu freshpress.info.
    Žalba nije prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


    BBI BANKA - dnevni list "DNEVNI AVAZ"

    Žalba BBI Banke na tekst "Latić: Rijeke ponornice prljavog novca slijevaju se u Sarajevo!" od 09.05.2017. objavljen u listu "Dnevni avaz".
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 - Mogućnost odgovora, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


    EKO AKCIJA - portal KLIX.

    Žalba Eko Akcije na tekst "Novi zakon o prostornom uređenju KS: Manje poljoprivrednog i više građevinskog zemljišta" od 26.05.2017. godine objavljen na portalu klix.ba.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Eko Akcije objavljen na portalu klix.ba 03.06.2017.g. pod naslovom „Reagovanje na novi Prostorni plan KS: Premijer u raljama 'neozbiljnih NVO' ”.


    G. KENAN HRNJIĆ - portal INFOBRCKO.COM

    Žalba g. Kenana Hrnjića na tekst "Zastrašujuće upozorenje: očekuje nas totalni mrak, na planeti dvije sedmice neće biti sunca" od 27.06.2017. godine objavljen na portalu infobrcko.com.
    Žalba nije prihvaćena:Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


    G. ADNAN JASIKA - portal BOSNJACI.NET

    Žalba g. Adnana Jasike na tekst "Do posljednjeg daha sevdaha" od 18.07.2003. godine objavljen na portalu bosnjaci.net.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, tekst uklonjen sa portala bosnjaci.net.


    G. ADNAN JASIKA- portalBOSNJACI.NET

    Žalba g. Adnana Jasike na tekst "Kotromanić, Stjepan II (1322/53)" objavljen na portalu bosnjaci.net. 
    Žalba prihvaćena:Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 14 - Autorska prava, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


    G. IVAN JUKIĆ - portal TIP.BA

    Žalba g. Ivana Jukića na tekst "Zakon za namještanje konkursa: Imena potencijalnih državnih službenika ostaju tajna" od 01.07.2017. godine objavljen na portalu tip.ba.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, tekst uklonjen sa portala tip.ba.


    ŽALBA GRAĐANA - portal RADIOSARAJEVO.BA

    Žalba građana na tekst "Hit na Internetu: Kako Bosanac opisuje današnje žene" od 27.06.2017. godine objavljen na portalu radiosarajevo.ba.
    Preporuka Žalbene komisije:Žalbena komisija apelira na uredništva medija da ubuduće izbjegavaju objavljivanje i davanje medijske pažnje sadržajima koji promovišu bilo koji oblik nasilja, diskriminacije i omalovažavanja. Odluka Žalbene komisije.


     ŽALBA GRAĐANA - portal SLOBODNA-BOSNA.BA

    Žalba građana na tekst "Šta'š oženit': Bosanskohercegovački Youtuber rasturio novim videom, kojeg je vidjelo milion ljudi" od 27.06.2017. godine objavljen na portalu slobodna-bosna.ba.
    Preporuka Žalbene komisije: Žalbena komisija apelira na uredništva medija da ubuduće izbjegavaju objavljivanje i davanje medijske pažnje sadržajima koji promovišu bilo koji oblik nasilja, diskriminacije i omalovažavanja. Odluka Žalbene komisije.


    GĐA E.S. - portalKLIX.BA

    Žalba gđe E.S. na tekst "Turska: Masovni protesti protiv Erdogana, desetine hiljada ljudi stigle u Istanbul" od 09.07.2017. godine objavljen na portalu klix.ba.
    Žalba nije prihvaćena:Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


    GĐA ŠTEFICA GALIĆ - portal POGLED.BA

    Žalba gđe Štefice Galić na tekst "Veselin Gatalo: Radno mjesto Srebrenica" od 10.07.2017. godine objavljen na portalu pogled.ba 
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Opštih odredbi, Stav 1, Stav 2 i Stav 3, Člana 2 - Urednička odgovornost i Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.


     G. NEDIM MAKAREVIĆ - portal ZURNAL.INFO 

    Žalba g. Nedima Makrevića na tekst “Pakistanci pisali BH. vlastima: Ambasador Makarević otuđio novac namijenjen za školu Alija Izetbegović” objavljen na portalu zurnal.info 31.07.2017. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Makarevića objavljen na portalu zurnal.info 01.09.2017. godine pod naslovom "Ambasador BiH u Pakistanu Nedim Makarević: Ja sam prevaren".


    АГЕНЦИЈА ЗА БАНКАРСТВО РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ - дневни лист "ОСЛОБОЂЕЊЕ"

    Жалба Агенције за банкарство РС на текст "Позлаћено буре барута" објављен у дневном листу "Ослобођење" од 02.08.2017. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Агенције за банкартсво РС објављен у дневном листу "Ослобођење" 09.08.2017. године под насловм "Раде Растока је (нови) директор".


    Г. НЕДИМ МАКАРЕВИЋ - дневни лист "ГЛАС СРПСКЕ"

    Жалба г. Недима Макаревића на текст "За изградњу ШЦ 'Алија Изетбегобић' награђен амбасадорским мјестом?", објављен у листу "Глас Српске" 21.08.2017. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти г. Макаревића објављен на порталу glassrpske.com 31.08.2017. године, под насловом "Нетачни наводи о изградњи објекта у Пакистану".


    Г. НЕДИМ МАКАРЕВИЋ- порталGLASSRPSKE.COM

    Жалба г. Недима Макаревића на текст "За изградњу ШЦ 'Алија Изетбегобић' награђен амбасадорским мјестом?", објављен на порталу glassrpske.com 21.08.2017. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти г. Макаревића објављен на порталу glassrpske.com 31.08.2017. године, под насловом "Макаревић: Изградња школе нема везе са мојим ангажманом".  


    GRADSKI ODBOR SBB TUZLA - portal TIP.BA

    Žalba Gradskog odbora SBB Tuzla na tekst "Proključalo u SBB-u Tuzla: Sumnjivi stranački izbori, pljušte optužnice zbog zapošljavanja, Centrala stranke šuti" objavljen na portalu tip.ba 02.08.2017. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Gradskog odobora SBB Tuzla objavljeno na portalu tip.ba 03.08.2017. pod naslovom "GO SBB-a Tuzla sa indignacijom odbacuje 'izrečene laži'".


    Г. НЕДИМ МАКАРЕВИЋ - НОВИНСКА АГЕНЦИЈА СРНА

    Жалба г. Недима Макаревића на текст "За изградњу ШЦ 'Алија Изетбегобић' награђен амбасадорским мјестом?", објављен 21.08.2017.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, Новинска агенција СРНА објавила је деманти г. Макаревића 22.08.2017. године, под насловом "Макаревић: Изградња Школе нема везе са мојим ангажманом".


    G. NEDIM MAKAREVIĆ - dnevni list "NEZAVISNE NOVINE"

    Žalba g. Nedima Makarevića na tekst "Skandal: Ambasadora BiH optužuju za pronevjeru i prijetnje" objavljen u dnevnom listu "Nezavisne novine" 03.08.2017.godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Makarevića objavljen u listu "Nezavisne novine" 08.08.2017. godine pod naslovom "Čovjek koji me oklevetao završiće u zatvoru".


    G. KENAN VEHABOVIĆ - portal EKRAN.BA

    Žalba g. Kenana Vehabovića na tekst "Kenan Vehabović zaposlio suprugu bez konkursa", objavljen na portalu ekran.ba 21.07.2017. godine.
    Samoregulacija: Demanti g. Vehabovića objavljen na portalu ekran.ba 01.08.2017. godine pod naslovom "Demanti Kenana Vehabovića"


    G. KENAN VEHABOVIĆ- portalEKRAN.BA

    Žalba g. Kenana Vehabovića na tekst "Skandal: Kenan Vehabović komentira Zakon o VO", objavljen na portalu ekran.ba 17.05.2017. godine.
    Samoregulacija: Demanti g. Vehabovića objavljen na portalu ekran.ba 01.08.2017. godine pod naslovom "Demanti Kenana Vehabovića"


     G. KENAN VEHABOVIĆ - portal EKRAN.BA

    Žalba g. Kenana Vehabovića na tekst "Kenan Vehabović nagrađen za nezakonitosti", objavljen na portalu ekran.ba 26.02.2017. godine.
    Samoregulacija: Demanti g. Vehabovića objavljen na portalu ekran.ba 01.08.2017. godine pod naslovom "Demanti Kenana Vehabovića"


     G. KENAN VEHABOVIĆ - portal EKRAN.BA

    Žalba g. Kenana Vehabovića na tekst "Da li je slučaj Kenana Vehabovića primjer korupcije u javnoj upravi?", objavljen na portalu ekran.ba 25.10.2016. godine.
    Samoregulacija: Demanti g. Vehabovića objavljen na portalu ekran.ba 01.08.2017. godine pod naslovom "Demanti Kenana Vehabovića"


     G. KENAN VEHABOVIĆ - portal EKRAN.BA

    Žalba g. Kenana Vehabovića na tekst "Kenan Vehabović nagrađen za sumnjive poslove", objavljen na portalu ekran.ba 16.10.2016. godine.
    Samoregulacija: Demanti g. Vehabovića objavljen na portalu ekran.ba 01.08.2017. godine pod naslovom "Demanti Kenana Vehabovića"


    G. ZORAN PERKOVIĆ - portal RELAX-PORTAL.INFO

    Žalba g. Zorana Perkovića na tekst "Iznajmljivač stanova srpskih prognanika u blagoj je panici: Počelo je sklanjanje tekstova s dokazima sa stranica CCI-a", objavljen na portalu relax-portal.info 20.07.2017. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti g. Zorana Perkovića objavljen na portalu relax-portal.info 29.07.2017. godine pod naslovom "Odgovor Zorana Perkovića na optužbe za kriminal".


    АМБАСАДА БиХ У РУМУНИЈИ - дневни лист  "НЕЗАВИСНЕ НОВИНЕ"

    Жалба Амбасаде БиХ у Румунији  на текст "Амбасаде БиХ немају ни принтер", објављен у листу "Независне новине" 05.07.2017. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Амбасаде БиХ у Румунији објављен у листу "Независне новине" 13.07.2017.г.  под насловом "Амбасада БиХ у Румунији има четири принтера".


     АМБАСАДА БиХ У РУМУНИЈИ - портал NEZAVISNE.COM

    Жалба Амбасаде БиХ у Румунији  на текст "Амбасаде БиХ немају ни принтер", објављен на порталу nezavisne.com 05.07.2017. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ на порталу nezavisne.com 10.07.2017. објављен деманти Амбасаде БиХ у Румунији, под насловом "Деманти Амбасаде БиХ у Румунији".


    BBI BANKA - portal THEBOSNIATIMES.BA

    Žalba BBI Banke na tekst objavljen na portalu thebosniatimes.ba 13.05.2017.g., pod naslovom "RIJEKE PONORNICE PRLJAVOG NOVCA SE SLIJEVAJU U SARAJEVO! Latić: Bošnjaci tek imaju problem; Bukvić je moćniji od Izetbegovića i Silajdžića!"
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti BBI Banke objavljen na portalu thebosniatimes.ba 06.07.2017.g. pod naslovom "BBI DEMANTIRA: Ne peremo pare, Bukvić nije moćniji od Izetbegovića i Silajdžića!" a tekst uklonjen


    G. ZIJAD SIPOVIĆ - portal NOVI.BA

    Žalba g. Zijada Sipovića na tekst objavljen na portalu novi.ba 15.05.2017.g., pod naslovom "Porodica poginulog mladića tvrdi: Sipović nije htio upoznati svog sina".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Sipovića objavljen na portalu novi.ba 05.06.2017.g. pod naslovom "Otac Zijad Sipović poslije tragične smrti sina: Laž je da se nisam brinuo o Muhamedu, ovo je moja istina".
     G. ZIJAD SIPOVIĆ - portal SENZACIJA.BA

    Žalba g. Zijada Sipovića na tekst objavljen na portalu senzacija.ba 15.05.2017.g., pod naslovom uklonjen
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Sipovića objavljen na portalu senzacija.ba 03.06.2017.g. pod naslovom "Otac Zijad Sipović nakon smrti sina: Laž je da nisam brinuo o Muhamedu, ovo je moja istina...".


    G. ZIJAD SIPOVIĆ - portal CURE.BA

    Žalba g. Zijada Sipovića na tekst objavljen na portalu cure.ba 15.05.2017.g., pod naslovom "Ogorčena porodica poginulog mladića tvrdi: 'Sipović jeste biološki otac, ali sina nikad nije htio ni upoznati'!".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Sipovića objavljen na portalu cure.ba 01.06.2017.g. pod naslovom "Otac Zijad Sipović nakon smrti sina: Laž je da nisam brinuo o Muhamedu, ovo je moja istina...".


     G. ZIJAD SIPOVIĆ - portal HABER.BA

    Žalba g. Zijada Sipovića na tekst objavljen na portalu haber.ba 15.05.2017.g., pod naslovom "Ogorčena porodica poginulog mladića tvrdi: 'Sipović jeste biološki otac, ali sina nikad nije htio ni upoznati'!".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Sipovića objavljen na portalu haber.ba 01.06.2017.g. pod naslovom "Otac Zijad Sipović nakon smrti sina: Laž je da nisam brinuo o Muhamedu, ovo je moja istina...".
     G. ZIJAD SIPOVIĆ - portal DEPO.BA

     Žalba g. Zijada Sipovića na tekst objavljen na portalu depo.ba 15.05.2017.g., pod naslovom "Ogorčena porodica poginulog mladića tvrdi: 'Sipović jeste biološki otac, ali sina nikad nije htio ni upoznati'!".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Sipovića objavljen na portalu depo.ba 01.06.2017.g. pod naslovom "Otac Zijad Sipović nakon smrti sina: Laž je da nisam brinuo o Muhamedu, ovo je moja istina...".


    MINISTARSTVO KOMUNIKACIJA I PROMETA BiH - portal NAP.BA

    Žalba Ministarstva komunikacija i prometa BiH na tekst objavljen na portalu nap.ba 15.03.2017. godine, pod naslovom "Centar za edukaciju vrši licenciranja vozača i nakon isteka ugovora, lažirali datume obuke".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demant Ministarstva komunikacija i prometa BiH objavljen na portalu nap.ba 17.03.2017. pod naslovom "Demant Igora Pejića, sekretara Ministarstva komunikacija i prometa BiH".


    G. JASMIN MAHMUTOVIĆ - portal KLIX.BA

    Žalba g. Jasmina Mahmutovića na tekst objavljen na portalu klix.ba 24.02.2017. godine, pod naslovom "Zavod za rastrošnost: SDP-ov direktor ZZO trošio državni novac u privatne svrhe".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Jasmina Mahmutovića objavljen na portalu klix.ba 28.02.2017. pod naslovom "Jasmin Mahmutović tvrdi da su napisi o bivšem direktoru ZZO ZDK netačni i politički motivisani".


    G. BOBAN MILINOVIĆ - portal POSKOK.INFO

    Žalba g. Bobana Milinovića na tekst i fotografiju u sklopu teksta objavljene na portalu poskok.info 21.05.2013. godine, pod naslovom "Noćni klub Milenium: izbacivači tukli mladića dok nije pao u nesvijest".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, tekst i fotografija "Noćni klub Milenium: izbacivači tukli mladića dok nije pao u nesvijest" uklonjeni sa portala poskok.info.
    G. JASMIN MAHMUTOVIĆ - portal CIN.BA

    Žalba g. Jasmina Mahmutovića na tekst objavljen na portalu cin.ba 24.02.2017. godine, pod naslovom "Zavod za rastrošnost".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Jasmina Mahmutovića objavljen na portalu cin.ba u okviru teksta "Zavod za rastrošnost" od 24.02.2017.g.

    GLAVNO VIJEĆE HNS BiH - portal VIJESTI.BA

     

    Žalba Glavnog Vijeća Hrvatskog Narodnog Sabora BiH na tekst objavljen na portalu vijesti.ba 10.02.2017. godine, pod naslovom "Živi fašisti uznemiravaju žive i mrtve antifašiste".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, reagiranje Glavnog Vijeća HNS BiH objavljeno na portalu vijesti.ba 11.02.2017. godine, pod naslovom "HNS portalu vijesti.ba spočitava nacionalističko-antifašistički govor mržnje".

    GĐA DANKA SAVIĆ - dnevni list "DNEVNI AVAZ"

    Žalba gđe Danke Savić na tekst "Mauzer bh. diplomatije" objavljen u listu "Dnevni avaz" 02.01.2017. godine.
    Žalba prihvaćena:Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 4 - DiskriinacijaČlana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Člana 7 - Mogućnost odgovora i  Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije
    МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА РС - дневни лист "EURO BLIC"

    Жалба Министарства финансија РС на текст "Лимузине прече од сиротиње", објављен у листу "Euro Blic" 08.12.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Министарства финансија РС објављено у листу "Еuro Blic" 09.12.2016. године, под насловом "Лимузине и сиротиња - шта је све тачно а шта није".

    BBI BANKA - portal THEBOSNIATIMES.BA

    Žalba BBI Banke na tekst objavljen na portalu thebosniatimes.ba 21.11.2016. godine, pod naslovom "'Zeleni termiti' nas zaviše u crno! Eksperti smatraju da je BiH na crnoj listi EU zbog poslovanja BBI banke?!"
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demantij BBI Banke objavljen na portalu thebosniatimes.ba 12.12.2016. godine, pod naslovom "Demantij BBI Banke: Nije BiH na 'crnoj listi' zbog poslovanja BBI Banke!"


    ГЂА НЕВЕНА БЛАГОЈЕВИЋ-ПОДРИЋ - магазин "ФАКТОР"

    Жалба гђе Невене Благојевић-Подрић на текст објављен у магазину "Фактор" 26.10.2016. године, под насловом "Радојичић прво мора да почисти Гаврановићеве дилетанте".
    Саморегулација: Посредованјем Савјета за штампу у БиХ, реаговање гђе Невене Благојевић-Подрић објављено у магазину "Фактор" 07.12.2016. године, под насловом "Реаговење: Радојичић прво мора да почисти Гаврановићеве дилетанте"

    G. SANJIN KODRIĆ - portal TACNO.NET

    Žalba g. Sanjina Kodrića na tekst objavljen na portalu tacno.net 27.11.2016. godine, pod naslovom "ZAVNOBIH kao STAVOBIH: Afirmacijska negacija".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje g. Sanjina Kodrića objavljeno na portalu tacno.net 30.11.2016. godine, pod naslovom "Reagiranje: Dubravko Lovrenović - medievalist-inkvizitor".

    G. AMIR ĐOGIĆ - dnevni list "DNEVNI AVAZ"

    Žalba g. Amira Đogića na tekst objavljen u dnevnom listu "Dnevni avaz" 12.11.2016. godine, pod naslovom "Abdićevo jato u Sarajevu: Od zla oca, od gore matere!".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demantij g. Amira Đogića objavljen u dnevnom listu "Dnevni avaz" 19.11.2016. godine, pod naslovom "Đogić negira navode o tome kako je zaposlen, Dolić i Mulalić ga demantiraju!".


    МИНИСТАРСТВО ОДБРАНЕ БиХ - портал АTVBL.COM

    Жалба Министарства одбране БиХ на текст "Нова афера у ОС у БиХ због продаје секундарних сировина", објављен на порталу atvbl.com 01.11.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Министарствa одбране објављен на порталу atvbl.com 03.11.2016. године, под насловом "Реаговање из Министарства одбране БиХ".

    Г. МАРИНКО ШИЉЕГОВИЋ - дневни лист "ГЛАС СРПСКЕ"

    Жалба г. Маринка Шиљеговића на текст "Војсци на блеф желе да омогуће праћење цивила", објављен у листу "Глас Српске" 25.10.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти г. Шиљеговића објављен у листу "Глас Српске", издање за 03. и 04.12.2016. године, под насловом "Деманти".

    ŽELJEZNICE FEDERACIJE BiH - portal DEPO.BA

    Žalba Željeznica Federacije BiH na tekst objavljen na portalu depo.ba 17.11.2016. godine, pod naslovom "Alarmantno upozorenje: Zašto direktor Željeznica FBiH rizikuje živote putnika i svojih mašinovođa?!"
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Željeznica Federacije BiH objavljeno na portalu depo.ba 18.11.2016. godine, pod naslovom "Iz Željeznica FBiH tvrde: Nije tačno da su ugroženi životi putnika i naših uposlenika, a istina je da...".

    МИНИСТАРСТВО ОДБРАНЕ БиХ - дневни лист "ГЛАС СРПСКЕ"

    Жалба Министарства одбране БиХ на текст "До подофицирског мјеста за 15.000 КМ", објављен у листу "Глас Српске" 17.10.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Министарства одбране објављен у листу "Глас Српске" 01.11.2016. године, под насловом "Паушални наводи о војсци".

    Г. МАРИНКО ШИЉЕГОВИЋ - дневни лист "НЕЗАВИСНЕ НОВИНЕ"

    Жалба г. Маринка Шиљеговића на текст "Траже да Оружане снаге прате цивиле", објављен у листу "Независне новине" 24.10.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти г. Маринка Шиљеговића објављен у листу "Независне новине" 27.10.2016. године, под насловом "Иницијатива о праћењу цивила не постоји".

    G. RIFET HOZANOVIĆ - portal USK-DANAS.COM

    Žalba g. Rifeta Hozanovića na tekst objavljen na portalu usk-danas.com 12.10.2016. godine, pod naslovom „Skandalozno: Doznajemo da je osumnjičeni za ubistvo u Cazinu F.O. blizak saradnik ASDA“.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Člana 7 - Mogućnost odgovora i  Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije.

    ŽALBENA KOMISIJA VIJEĆA ZA ŠTAMPU U BiH - portal BPORTAL.BA

    Reagovanje Žalbene komisije Vijeća za štampu u BiH povodom teksta „FOTO 'Nisam ubica...': Sanjin Sefić se putem Facebooka obratio javnosti?“, objavljenog na portalu bportal.ba 11.10.2016. godine. 
    Žalba prihvaćena:Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost i  Člana 9 - Privatnost, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    ŽALBA GRAĐANINA - portal EKSKLUZIVA.BA

    Žalba građanina na tekst i fotografije objavljene na portalu ekskluziva.ba 22.09.2016. godine, pod naslovom "Oklopna vozila već par dana izazivaju nemir i paniku kod građana Sarajeva!".
    Žalba nije prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    ŽALBA GRAĐANKE - portal DZEZAR.COM

    Žalba građanke na navode iz teksta "Šejla Jugo Turković i Armin Cibra: Ko je i zašto ubio Ramiza Delalića, Taiba Torlakovića i Muzafera Kalića", objavljenog na portalu dzezar.com 28.09.2016. godine.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 9 - Privatnost i Člana 11 - Zaštita djece i maloljetnika, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    МИНИСТАРСТВО ОДБРАНЕ БиХ - дневни лист "ГЛАС СРПСКЕ"

    Жалба Министарства одбране БиХ на текст "Истрага о куповини конзерви за војску", објављен у листу "Глас Српске" 27.09.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Министарство одбране објављен у листу "Глас Српске" 06.10.2016. године, под насловом "Деманти".

    МИНИСТАРСТВО ПРОСВЈЕТЕ И КУЛТУРЕ РС - дневни лист "EURO BLIC"

    Жалба Министарства просвјете и културе Републике Српске на текст "Стан под кирију, а своје дете у дом", објављен у листу "Euro Blic" 27.09.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Министарства просвјете и културе Републике Српске објављено у листу "Euro Blic" 28.09.2016. године под насловом "Реаговање из Министарства".

    G. REŠID BABOVIĆ - portal BALKANIKA.ORG

    Žalba g. Rešida Babovića na tekst objavljen na portalu balkanika.org 23.09.2016. godine, pod naslovom „Haos na nebu iznad Bosne: Srbijanski MIGovi nadlijetali Sarajevo u niskom letu“.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Općih odredbi, Stav 1, Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje i  Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    G. NEVEN GRDINIĆ - portal JAVNO.BA

    Žalba g. Nevena Grdinića na tekst „Ekskluzivno: Lovren dvije godine ljubuje i sponzorira poznatu hrvatsku voditeljicu Eciju Ivušić“, objavljen na portalu javno.ba 22.08.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, tekst „Ekskluzivno: Lovren dvije godine ljubuje i sponzorira poznatu hrvatsku voditeljicu Eciju Ivušić“ uklonjen sa portala javno.ba.

    ŽALBENA KOMISIJA VIJEĆA ZA ŠTAMPU U BiH - portal AVAZ.BA

    Reagovanje Žalbene komisije Vijeća za štampu u BiH povodom teksta objavljenog na portalu avaz.ba 10.09.2016. godine, pod naslovom "Drama u Sanskom Mostu: Srbin udario sjekirom poštara Ekrema!".
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost i Člana 3 - HuškanjeKodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    G. RIFET HOZANOVIĆ - portal USK-DANAS.COM

    Žalba g. Rifeta Hozanovića na tekst objavljen na portalu usk-danas.com 01.09.2016. godine, pod naslovom „Saznajemo! Rifet Hozanović – Hozan vlasnik ASDA pred početak kampanje imao saobraćajku“.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Člana 7 - Mogućnost odgovora i  Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    OPĆINA BOSANSKA KRUPA - portal KRAJINA.BA

    Žalba Općine Bosanske Krupa na tekst objavljen na portalu krajina.ba 01.09.2016. godine, pod naslovom „Bosanska Krupa: Gdje je završilo 10% od kredita 3,5 miliona KM za kanalizacionu mrežu“.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Općine Bosanska Krupa objavljen na portalu krajina.ba 02.09.2016. godine, pod naslovom "Demant Armina Halitovića na vijest: Gdje je završilo 10% od kredita 3,5 miliona KM za kanalizacionu mrežu".

    OPĆINA BOSANSKA KRUPA - portal SANAINFO.BA

    Žalba Općine Bosanske Krupa na tekst objavljen na portalu sanainfo.ba 31.08.2016. godine, pod naslovom „Bosanska Krupa: Gdje je završilo 10% od kredita 3,5 miliona KM za kanalizacionu mrežu".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Općine Bosanska Krupa objavljen na portalu sanainfo.ba 02.09.2016. godine, pod naslovom "Demant načelnika Armina Halitovića na objavljeni tekst našem portalu".


    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal USKINFO.BA

    Žalba Laburističke stranke BiH na tekst „Fikret Abdić Babo: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“, objavljen na portalu uskinfo.ba 31.08.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, tekst „Fikret Abdić Babo: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“ uklonjen sa portala uskinfo.ba.


     

    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal BH-INFO.COM

    Žalba Laburističke stranke BiH na tekst „Fikret Abdić Babo: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“, objavljen na portalu bh-info.com 30.08.2016. godine. 
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, tekst „Fikret Abdić Babo: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“ uklonjen sa portala bh-info.com.


    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal BALKANBREAKINGNEWS.COM

    Žalba Laburstičke stranke BiH na tekst objavljen na portalu balkanbreakingnews.com 18.04.2016. godine, pod naslovom "BABO IZ LAKTAŠA: Milorad Dodik vlada RS-om kao Fikret Abdić 'Agrokomercom'; hoće li isto i završiti?!".
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal BIHAC.NET

    Žalba Laburističke stranke BiH na tekst „Fikret Abdić Babo: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“, objavljen na portalu bihac.net 31.08.2016. godine. 
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, tekst „Fikret Abdić Babo: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“ uklonjen sa portala bihac.net.


    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal ISLAMZIVOT.COM

    Žalba Laburstičke stranke BiH na tekst objavljen na portalu islamzivot.com 31.08.2016. godine, pod naslovom „Šokantna izjava Fikreta Abdića: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Člana 7 - Mogućnost odgovora  i  Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal AKTUELNO24.COM 

    Žalba Laburstičke stranke BiH na tekst objavljen na portalu aktuelno24.com 31.08.2016. godine, pod naslovom „Fikret Abdić: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Člana 7 - Mogućnost odgovora  i  Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal RADIO-KRAJINA.COM

    Žalba Laburstičke stranke BiH na tekst objavljen na portalu radio-krajina.com 31.08.2016. godine, pod naslovom „Šokantna izjava Fikreta Abdića: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Laburističke stranke BiH objavljen na portalu radio-krajina.com 01.09.2016. godine pod naslovom "Demanti Laburističke stranke BiH: Fikret Abdić nije davao izjave za medije" , a tekst „Šokantna izjava Fikreta Abdića: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'" uklonjen sa portala radio-krajina.com.
    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal USK24.BA
    Žalba Laburističke stranke BiH na tekst „Šokantna izjava Fikreta Abdića: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“, objavljen na portalu usk24.ba 31.08.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, tekst „Šokantna izjava Fikreta Abdića: 'RS i Milorad Dodik uz sebe imaju 20.000 Kladuščana'“ uklonjen sa portala usk24.ba. 

    GĐA LEJLA ČOLAK - portal SAFF.BA

    Žalba gđe Lejle Čolak na tekst objavljen na portalu saff.ba 26.08.2016.godine, pod naslovom "Novinarka Klixa: Nositi vjersko obilježje na glavi jednako je perverzno kao nositi džinovski umjetni penis".
    Žalba nije prihvaćena: Žalbena Komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    TUŽILAŠTVO BiH - online magazin ZURNAL.INFO

    Žalba Tužilaštva BiH na tekst objavljen u online magazinu zurnal.info 26.08.2016. godine, pod naslovom "Revizija Tužilaštva BiH: Tužilac Salihović nezakonito nabavljao automobile i sam sebi plaćao honorare".
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu utvrdila kršenje Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Stav 4, i Člana 7 - Mogućnost odgovora, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    G. EMIR DERVIŠEVIĆ - portal VIJESTIIZREGIJE.INFO

    Žalba g. Emira Derviševića na tekst "Dačić: Poslat ćemo i vojsku, ali referendum u RS-u će biti održan!", objavljen na portalu vijestiizregije.info dana 25.08.2016. godine.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu utvrdila kršenje Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    TUŽILAŠTVO BiH - magazin "DANI"

    Žalba Tužilaštva BiH na tekst objavljen u magazinu "Dani" 25.08.2016. godine, sa nadnaslovom "Glavni tužilac BiH ponovo pod istragom disciplinskog zužioca VSTV-a" i  naslovom "Ko je šef Salihoviću?"
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Tužilaštva BiH objavljeno u magazinu "Dani" 02.09.2016. godine, pod naslovom "Tvrde da Salihović nije pod istragom".

    GRANIČNA POLICIJA BiH - portal HMS.BA

    Žalba Granične policije BiH na tekst "U odsustvu ravnatelja GP BiH: Bošnjaci provode plan iz 'Oaze' za zaposjedanje granice s Hrvatskom", objavljen na portalu hms.ba 24.08.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti Granične policije BiH objavljen na portalu hms.ba 26.08.2016. godine pod naslovom "GP BiH tvrdi kako im nije cilj izmjeniti nacionalnu strukturu uposlenih".


    GRANIČNA POLICIJA BiH - portal POSKOK.INFO

    Žalba Granične policije BiH na tekst "U odsustvu ravnatelja GP BIH: Bošnjaci provode plan iz 'Oaze' za zaposjedanje granice s Hrvatskom", objavljen na portalu poskok.info 24.08.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti Granične policije BiH objavljen na portalu poskok.info 25.08.2016. godine pod naslovom "Demanti teksta U odsustvu ravnatelja GP BIH: Bošnjaci provode plan iz 'Oaze' za zaposjedanje granice s Hrvatskom".


    УРЕД ЗА РЕВИЗИЈУ ИНСТИТУЦИЈА БиХ - дневни лист "НЕЗАВИСНЕ НОВИНЕ" 

    Жалба Уреда за ревизију институција БиХ на начин објаве реаговања у издању листа "Независне новине" за 20. и 21.08.2016. године, под насловом "Методологија рада увијек иста"
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Уреда за ревизију институција БиХ објављено 25.08.2016. године, под насловом "Реаговање".


    MINISTARSTVO OBRANE BiH - dnevni list "DNEVNI LIST"

    Žalba Ministarstva obrane BiH na tekst "Visoko pozicionirani na telefone i putovanja potroše koliko vojska za hranu", objavljen u listu "Dnevni list" 24.08.2016.godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti Ministarstva obrane BiH objavljen u listu "Dnevni list" 24.08.2016. godine, pod naslovom "Postignut napredak u odnosu na prethodne godine".


    MINISTARSTVO ODBRANE BiH - dnevni list "FAKTOR"

    Žalba Ministarstva odbrane BiH na tekst "Pendeš: Pitajte Osmića za kupovinu konzervi", objavljen u listu "Faktor" 23.08.2016.godine. 
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Ministarstva odbrane BiH objavljen u listu "Faktor" 24.08.2016. godine, kao antrfile teksta "Osmić: Sve ide na njen obraz, Pendeš: Istraga će dati prave odgovore".


    GĐA BORKA RUDIĆ - portal FAKTOR.BA

    Žalba gđe Borke Rudić na tekst "Šta je posao vječne generalne tajnice Udruženja BH Novinari: Šuti, Borka, šuti", objavljen na portalu faktor.ba 05.08.2016. godine.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost i Člana 6 - Komentar, pretpostavka i činjenica, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    GĐA BORKA RUDIĆ - portal FAKTOR.BA

    Žalba gđe Borke Rudić na tekst "Knjiga koja je potresla Krajinu: Mrkonjić - Grad nekažnjenih zločina", objavljen na portalu faktor.ba 13.08.2016. godine. 
    Žalba nije prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    Г. ЂОРЂО ШУВАЈЛО - портал GLASSRPSKE.COM

    Жалба г. Ђорђа Шувајла на текст "Реаговање: Шувајло изнио неистине о раду тужиоца Ђурђевић", објављен на порталу глассрпске.цом дана 12.07.2016. године.
    Жалба није прихваћена: Жалбена комисија Савјета за штампу у БиХ није утврдила кршење Кодекса за штампу и online медије БиХ. Одлука Жалбене комисије

    TUŽILAŠTVO BiH - online magazin ZURNAL.INFO

    Žalba Tužilaštva BiH na tekst "Bez provjere SIPA-e: Salihović obustavlja istragu protiv Nikole Špirića", objavljen u online magazinu zurnal.info 23.06.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Tužilaštva BiH objavljeno u online magazinu zurnal.info 30.07.2016. godine, pod naslovom "Javio nam se tužilac Goran Salihović: Ne smijete komentirati istrage koje su u toku!"

    TUŽILAŠTVO BiH - online magazin ZURNAL.INFO

    Žalba Tužilaštva BiH na tekst "Pravda na godišnjem odmoru: Radončić na moru, Pavlović na slobodi, Špirić uživa u bečkom stanu", objavljen u online magazinu zurnal.info 25.07.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Tužilaštva BiH objavljeno u online magazinu zurnal.info 30.07.2016. godine, pod naslovom "Javio nam se tužilac Goran Salihović: Ne smijete komentirati istrage koje su u toku!"


    OBITELJ BEGIĆ - dnevni list "DNEVNI LIST"

    Žalba obitelji Begića povodom teksta objavljenog u listu "Dnevni list" 25.07.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti obitelji Begić objavljen u listu "Dnevni list" 29.07.2016. godine, pod naslovom "Mate je nevin stradao, ubijen na pravdi Boga".


    OBITELJ BEGIĆ - dnevni list "VEČERNJI LIST BiH"

    Žalba obitelji Begića povodom teksta objavljenog u listu "Večernji list BiH" 24.07.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti obitelji Begić objavljen u listu "Večernji list BiH" 30.07.2016. godine, pod naslovom "Obitelj: Mate Begić je nevin stradao".


    ŽELJEZNICE FEDERACIJE BiH - portal POGLED.BA

    Žalba Željeznica Federacije BiH na tekst objavljen na portalu pogled.ba 20.07.2016. godine pod naslovom "Željeznice FBiH: Informacije o puštanju 'Talgo' vlakova su preoptimistačne. Mi smo u dugovima do grla".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, reagiranje Željeznica Federacije BiH objavljeno na portalu pogled.ba 21.07.2016. godine pod naslovom "Reagiranje iz JP Željeznice FBiH na tendenciozno i zlonamjerno pisanje".


    ŽELJEZNICE FEDERACIJE BiH - portal VECERNJI.BA

    Žalba Željeznica Federacije BiH na tekst objavljen na portalu vecernji.ba 19.07.2016. godine pod naslovom "Željeznice FBiH isplatile plaće radnicima za šesti mjesec".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, reagiranje Željeznica Federacije BiH objavljeno na portalu vecernji.ba 21.07.2016. godine, pod naslovom "Željeznice FBiH nisu za sebe izjavile da su rupa bez dna i neprofitabilno preduzeće".


    ŽELJEZNICE FEDERACIJE BiH - portal POSKOK.INFO

    Žalba Željeznica Federacije BiH na tekst objavljen na portalu poskok.info 20.07.2016. godine, pod naslovom "Željeznice FBiH: Informacije o puštanju 'Talgo' vlakova su preoptimistične. Mi smo u dugovima do grla...".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, reagiranje Željeznica Federacije BiH objavljeno na portalu poskok.info 25.07.2016. godine pod naslovom "Željeznice FBiH nisu za sebe izjavile da su rupa bez dna i neprofitabilno preduzeće".


    LABURISTIČKA STRANKA BiH - portal CAZIN.NET

    Žalba Laburističke stranke BiH na tekst "Fikret Abdić: Izudin Saračević me molio da ga zadržim na vlasti!", objavljen na portalu cazin.net 15.07.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Laburističke stranke BiH objavljen 26.07.2016. godine pod naslovom "Demantij povodom teksta: 'Ekskluzivno Fikret Abdić: Izudin Saračević me molio da ga zadržim na vlasti'", dok je tekst "Fikret Abdić: Izudin Saračević me molio da ga zadržim na vlasti!" uklonjen sa portala cazin.net.


    УДРУГА ТУЖИТЕЉА - УДРУЖЕЊЕ ТУЖИЛАЦА БиХ - дневни лист "ГЛАС СРПСКЕ"

     Жалба Удруге тужитеља - Удруге тужилаца БиХ на текст "Стигла тужба логораша РС из Аустралије", објављен у листу "Глас Српске" 07.07.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Удруге тужитеља - Удруге тужилаца БиХ објављено у листу "Глас Српске" 12.07.2016. године под насловом "Шувајло изнио неистине о раду тужиоца Ђурђевић".


    УДРУГА ТУЖИТЕЉА - УДРУЖЕЊЕ ТУЖИЛАЦА БиХ - дневни лист "ГЛАС СРПСКЕ"

     Жалба Удруге тужитеља - Удруге тужилаца БиХ на текст "Прекид комуникације због жалби у случају 'Силос'", објављен у листу "Глас Српске" 04.07.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Удруге тужитеља - Удруге тужилаца БиХ објављено у листу "Глас Српске" 12.07.2016. године под насловом "Шувајло изнио неистине о раду тужиоца Ђурђевић".


    G. MUHAREM ŠABIĆ - portal BNN.BA

    Žalba g. Muharema Šabića, ministra privrede Kantona Sarajevo, na tekst objavljen na portalu bnn.ba 20.05.2016. godine, pod naslovom "Ministar Šabić dao 300.000 Km za jelene koji su 'nestali', a jednog pojeo na Hrasničkom stanu".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Muharema Šabića objavljen je na portalu bnn.ba 22.07.2016. godine pod naslovom "Ministar Šabić demantuje aferu u vezi jelena lopatara i zbog iste trpi duševnu bol".


    HOTEL "ADA" SARAJEVO - portal 20 MINUTA.NET

    Žalba Hotela "Ada" Sarajevo, na tekst objavljen na portalu 20minuta.net 03.07.2016. godine, pod naslovom "Kako riješiti problem kao što je utaja poreza? Primjer za to je sarajevski hotel 'Ada'".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, tekst "Kako riješiti problem kao što je utaja poreza? Primjer za to je sarajevski hotel 'Ada'" uklonjen sa portala 20minuta.net.


    Г. МИРОСЛАВ БАЉАК - портал FEDERALNA.BA

    Жалба г. Мрослава Баљка на текст објављен на порталу federalna.ba 31.05.2016. године, под насловом "Мирослав Баљак, ратни злочинац предаје о људским правима".
    Жалба прихваћена: Жалбена комисија Савјета за штампу у БиХ утврдила кршење Члана 2 - Уредничка одговорност, Члана 5 - Тачност и фер извјештавање, Члана 7 - Могућност одговора и Члана 10 - Особе оптужене за кривична дјела, Кодекса за штампу и online медије БиХ. Одлука Жалбене комисије


    Г. АСИМ ЗУБЧЕВИЋ  - портал NEZAVISNE.COM

    Жалба г. Асима Зубчевића на текст објављен на порталу nezavisne.com 29.06.2016. године, под насловом "Стевандић: Бошњаци траже начин за распиривање мржње".
    Жалба прихваћена: Жалбена комисија Савјета за штампу у БиХ утврдила кршење Члана 2 - Уредничка одговорност,  Кодекса за штампу и online медије БиХОдлука Жалбене комисије

    G. IBRAHIM TIRAK - portal DNEVNO.BA

    Žalba g. Ibrahima Tirka na tekst objavljen na portalu dnevno.ba 27.06.2016. godine, pod naslovom "Ekskluzivno: Ibro, dirka (politički) i naš!".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Tirka objavljen na portalu dnevno.ba 20.07.2016. godine pod naslovom "Demant: Ibrahim Tirak - nećemo dopustiti da Alzira Hota iznosi laži protiv nas!?"

    MEĐUNARODNI AERODROM SARAJEVO - portal JUSTICE-REPORT.COM

    Žalba Međunarodnog aerodroma Sarajevo na tekst "Armin Kajmaković izgledan kandidat za direktora Aerodroma", objavljen na portalu justice-report.com 21.06.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, na portalu justice-report.com 27.06.2016. godine, u okviru teksta "Demant: Međunarodni aerodrom Sarajevo", objavljeni demanti Međunarodnog aerodroma Sarajevo i izvinjenje autora teksta i redakcije g. Arminu Kajmakoviću i ostalim osobama koje se spominju u tekstu.


    TUŽITELJSTVO BIH - portal DEPO.BA

    Žalba Tužiteljstva BiH na tekst objavljen na portalu depo.ba 15.06.2016. godine, pod naslovom "Da li se ubistvo Arnele Đogić moglo spriječiti da je Tužilaštvo BiH htjelo reagovati: Rekli su - nema dokaza!". Žalbenici su zatražili uklanjanje riječi Tužiteljstvo BiH, naznačivši sljedeće: "državno tužiteljstvo nije ni na koji način bilo povezano sa navedenim predmetom, niti postupalo u predmetu, niti se nama netko obraćao, niti je navedeni tužitelj uposlenik Tužiteljstva BiH".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, naslov teksta promijenjen u "Da li se ubistvo Arnele Đogić moglo spriječiti da je Sikira htio reagovati: Rekli su - nema dokaza!".

    G. GORAN DRAKULA -  portal AVAZ.BA

    Žalba g. Gorana Drakule na fotografiju objavljenu na portalu avaz.ba 31.05.2016. godine, u okviru teksta "Godišnjica: Bijela traka je značila put u smrt i neviđena stradanja". Uz fotografiju je opis "Prijedor 1992. godine: Najmračnija epizoda u historiji ovog grada (Foto: Arhiva)". Žalbenik je naznačio da je zapravo u pitanju "fotografija iz 1999. godine fotografisana  na Kosovu u selu Rogova (Has Rugove) nakon akcije policijskih snaga  Srbije protiv propadnika OVK".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, u okviru teksta "Godišnjica: Bijela traka je značila put u smrt i neviđena stradanja" , izvršena ispravka objavljene fotografije.

    GRANIČNA POLICIJA BiH -  portal SLOBODNA-BOSNA.BA

    Žalba Granične policije BiH na tekst "Balkanski špijun: Menadžment Granične policije BiH pozvao eksperte OSA-e da otkriju i uklone prislušne uređaje", objavljen na portalu slobodna-bosna.ba 10.05.2016. godine. 
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Granične policije BiH objavljen na portalu slobodna-bosna.ba 16.05.2016. godine pod naslovom "U Graničnoj policiji tvrde: Sve kontrole se vrše prema zakonu".

    ФОНД ОТВОРЕНО ДРУШТВО БиХ - портал PRESSRS.BA

    Жалба Фонда отворено друштво БиХ на текст "Пресс сазнаје: Сорош финансира протесте опозиције у републици Српској!", објављен на порталу pressrs.ba 13.05.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Фонда отворено друштво БиХ објављен на порталу pressrs.ba 13.05.2016. године под насловом "Фонд Отворено друштво демантовало да финансира протесте опозиције".

    G. ENSAR MEMIĆ - portal KLIX.BA

    Žalba g. Ensara Memića na komentare posjetioca portala klix.ba pod nadimkom SeremKurane.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, sa portala klix.ba banovan korisnik SeremKurane i uklonjeni  komentari koji su sadržavali govor mržnje. 

    MINISTARSTVO ODBRANE BiH -  NOVINSKA AGENCIJA PATRIA

    Žalba Ministarstva odbrane BiH na tekst koji je objavila Novinska agencija Patria 01.04.2016. godine, pod naslovom "Profesor Ahatović otkrio: Šta rade rakete zemlja - zemlja u Kasarni Kozara, morale su biti uništene"
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, Novinska agencija Patria objavila demanti Ministarstva odbrane BiH 13.05.2016. godine pod naslovom "Ministarstvo odbrane BiH: Rakete u kasarni Kozara u Banja Luci su školska sredstva".

    САВЕЗ ЗА ПРОМЈЕНЕ - портал GLASSRPSKE.COM

    Жалба Савеза за промјене на текст објављен на порталу glassrpske.com 04.05.2016. године под насловом "Босић: Протестујемо због лошег стања, Петровић: Класична злоупотреба грађана".
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Савеза за промјене објављен на порталу glassrpske.com 11.05.2016. године под насловом "Савез за промјене: Нетачни наводи о дневницама". 

    DR EMIR TALIREVIĆ -  portal ZURNAL.INFO

     Žalba dr Emira Talirevića, direktora "Moje klinike" na tekst "Patologija Sebije Izetbegović: Federalne inspekcije u službi doktora Talirevića", objavljen na portalu zurnal.info 12.04.2016. godine.

    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti dr Talirevića objavljen na portalu zurnal.info 11.05.2016. godine pod naslovom "Doktor Talirević pisao Žurnalu: Sinhronizirani upad inspekcije i ponuda Moje klinike su 'čista koincidencija događaja'!".


    САВЕЗ ЗА ПРОМЈЕНЕ - портал MONDO.BA

    Жалба Савеза за промјене на текст објављен на порталу mondo.ba 03.05.2016. године под насловом "Протести: Позиција наређује, опозиција плаћа?".
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Савеза за промјене објављен на порталу mondo.ba 09.05.2016. године под насловом "СЗП: Не плаћамо дневнице за протесте".

    САВЕЗ ЗА ПРОМЈЕНЕ - НОВИНСКА АГЕНЦИЈА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ СРНА

    Жалба Савеза за промјене на текст који је  03.05.2016. године објавила Новинска агенција Републике Српске СРНА под насловом "Савез за промјене нуди дневнице за учешће у протестима?".
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, Новинска агенција Република Српске СРНА 09.05.2016. године објавила деманти Савеза за промјене, под насловом "Нетачни наводи из текста портала "Српскаонлајн".

    САВЕЗ ЗА ПРОМЈЕНЕ - портал RTRS.TV

    Жалба Савеза за промјене на текст објављен на порталу rtrs.tv 03.05.2016. године, под насловом "У Бањалуци 14. маја протести и власти и опозиције".
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Савеза за промјене објављен на порталу rtrs.tv 09.05.2016. године под насловом "Савез за промјене: Портал srpskaonline објавио нетачне информације".

    MINISTARSTVO KOMUNIKACIJA I PROMETA BiH -  portal KLIX.BA

    Vijeću za tisak u BiH i redakciji portala klix.ba upućena žalba Ministarstva komunikacija i prometa BiH, na tekst "Zbog neodgovornosti vlasti BiH će najvjerovatnije uzgubiti oko 1,25 miliona KM" objavljen 09.05.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti Ministarstva komunikacija i prometa BiH objavljen na portalu klix.ba 10.05.2016. godine pod naslovom "Ministarstvo komunikacija i saobraćaja BiH: Uputili smo Strabagu zahtjev o mogućnosti mirnog rješavanja spora".

    G. SAMIR ARNAUTOVIĆ -  portal HMS.BA

    Žalba g. Samira Arnautovića na tekst "Prof. Samir Arnautović izgubio sudski spor protiv Sanje Vlaisavljević", objavljen na portalu hms.ba 29.04.2016. godine. 
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti g. Samira Arnautovića objavljen na portalu hms.ba 09.05.2016. godine pod naslovom "Arnautović: Neistina je da je Sanja Vlaisavljević dokazala svoje navode".

    G. SAMIR ARNAUTOVIĆ -  portal POGLED.BA

    Žalba g. Samira Arnautovića na tekst "Samir Arnautović izgubio sudski spor protiv Sanje Vlaisavljević zbog 'klevete' o plagijarizmu", objavljen na portalu pogled.ba 29.04.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Samira Arnautovića objavljen na portalu pogled.ba 09.05.2016. godine pod naslovom "Samir Arnautović: Žalili smo se na pristrasnost suca, slijedi drugostupanjski postupak".

    Г. NAVEEN AGGARWAL - портал RTVRS.TV

    Савјету за штампу у ВиХ и редакцији портала rtrs.tv обратио се г. Naveen Aggarwal, акционар привредног друштва "Крајина осигурање" а.д. Бања Лука, поводом текста "Истрага о сумњивом пословању Крајина осигурања", објављеног на порталу rtrs.tv 29.04.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти г. Naveen Aggarwala, oбјављен на порталу rtrs.tv 04.05.2016. године под насловом "Крајина осигурање - деманти".

    G. SAMIR ARNAUTOVIĆ -  portal OBICAN.BA

    Žalba g. Samira Arnautovića na tekst "Prof. Samir Arnautović izgubio sudski spor protiv Sanje Vlaisavljević", objavljen na portalu obican.ba 30.04.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Samira Arnautovića objavljen na portalu obican.ba 02.05.2016. godine pod naslovom "Demanti Samira Arnautovića".

    ГЂА МИЛИЦА ЏЕПИНА - портал RTVBN.COM

    Жалба гђе Милице Џепина на текст "Радници СРНЕ оптужују Џепину", објављен на порталу rtvbn.com 14.04.2016. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти гђе Милице Џепина, главнe и одговорнe уредницe Новинске агенције Срна објављен на порталу rtvbn.com 15.04.2016. године, под насловом "Џепина: Мектић износи неистине о Срни".

    ODBOR SDA BRČKO DISTRIKTA BiH -  portal EBRCKO.NET

    Žalba Odbora Stranke demokratske akcije Brčko distrikta BiH na tekst "Krivična prijava protiv vlasnika portala InfoBrcko.com", objavljen na portalu ebrcko.net 02.04.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Odbora Stranke demokratske akcije Brčko distrikta BiH objavljen na portalu ebrcko.net 03.04.2016. godine pod naslovom "SDA demantuje Evropski univerzitet u Brčkom".

    АГЕНЦИЈА ЗА МАРКЕТИНГ "ИНФОБРЧКО" -  портал OBJEKTIVMEDIA.COM

    Жалба Агенције за маркетинг "ИнфоБрчко" на текст "Кривична пријава против власника портала InfoBrcko.com", објављен на порталу objektivmedia.com 02.04.2016. godine.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Агенције за маркетинг "ИнфоБрчко" објављено на порталу objektivmedia.com 03.04.2016. године под насловом "ИнфоБрчко: Нећете нас застрашити".

    AGENCIJA ZA MARKETING "INFOBRČKO" -  portal EBRCKO.NET

    Žalba Agencije za marketing "InfoBrčko" na tekst "Krivična prijava protiv vlasnika portala InfoBrcko.com", objavljen na portalu ebrcko.net 02.04.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Agencije za marketing "InfoBrčko" objavljeno na portalu ebrcko.net 03.04.2016. godine pod naslovom "InfoBrčko: Nećete nas zastrašiti!".

    G. ERVIN MUŠINOVIĆ - portal BOSNJACI.AGENCY

    Zahtjev za uklanjanjem teksta "Novinar Klixa i član DF-a Ervin Mušinović krije rastrošnost i nepotizam Željka Komšića", objavljen na portalu bosnjaci.agency 16.07.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, sa portala  bosnjaci.agency uklonjen tekst "Novinar Klixa i član DF-a Ervin Mušinović krije rastrošnost i nepotizam Željka Komšića".

    G. ERVIN MUŠINOVIĆ - portal BOSNJACI.AGENCY

    Zahtjev za uklanjanjem teksta "Urednici Klixa dopustili da novinar Ervin Mušinović plasira propagandu Demokratske fronte", objavljen na portalu bosnjaci.agency 16.06.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, sa portala  bosnjaci.agency uklonjen tekst "Urednici Klixa dopustili da novinar Ervin Mušinović plasira propagandu Demokratske fronte".

    MINISTARSTVO OBRANE BIH - portal AVAZ.BA

    Žalba Ministarstva obrane BiH na tekst objavljen na portalu avaz.ba 14.03.2016. godine pod naslovom "Pripadnici Armije BiH učestvovali u vanrednoj akciji dobrovoljnog darivanja krvi".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, naslov teksta promijenjen u "Pripadnici OS BiH učestvovali u vanrednoj akciji dobrovoljnog darivanja krvi", a u tekstu izvršena ispravka na način da je riječ "Armije BiH" zamijenjena sa "OS BiH".

    Г. NAVEEN AGGARWAL - дневни лист "ГЛАС СРПСКЕ"

    Жалба г. Naveen Aggarwala на текст објављен у листу "Глас Српске" 04.03.2016. године под насловом "План новог власника извлачење новца и распродаја имовине".
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти г. Naveen Aggarwala објављен у листу "Глас Српске" 08.03.2016. године под насловом "Дижемо 'Крајина осигурање' и из њега не износимо новац".

    RK HADŽIĆI BUCOMERC TWI - list "AVAZ SPORT" 

    Žalba Rukometnog kluba Hadžići Bucomerc twi na tekst objavljen u listu "Avaz sport" 01.03.2016. godine pod naslovom "Ženski Don Quijote iz Jablanice".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Rukometnog kluba Hadžići Bucomerc twi objavljeno u listu "Avaz sport" 11.03.2016. godine pod naslovom "RK 'Hadžići Bucomerc twi' traži javno izvinjenje Sabine Pehić".

    MINISTARSTVO OBRANE BIH - dnevni list "DNEVNI LIST" 

    Žalba Ministarstva obrane BiH na tekst objavljen u listu "Dnevni list" 02.03.2016. godine pod naslovom "Voljno za 3.000 vojnika".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, demanti Ministarstva obrane BiH objavljen u listu "Dnevni list" 02.03.2016. godine pod naslovom "Još uvijek nije utvrđen prijedlog buduće veličine i strukture OS BiH".

    SAMOSTALNI SINDIKAT AERODROMSKIH RADNIKA - portal SLOBODNA-BOSNA.BA 

    Žalba Samostalnog sindikata aerodromskih radnika na tekst objavljen na portalu slobodna-bosna.ba 24.02.2016. godine pod naslovom „Vežite se, polijećemo: Radnici propalog 'BH Airlinesa' nezakonito zaposleni na Sarajevskom aerodromu“.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Samostalnog sindikata aerodromskih radnika objavljen na portalu slobodna-bosna.ba 02.03.2016. godine pod naslovom "Sindikat aerodromskih radnika: Nismo podnijeli krivičnu prijavu protiv Uprave Aerodroma Sarajevo“.

    ГЂА БРАНКА КОВАЧЕВИЋ - дневни лист "НЕЗАВИСНЕ НОВИНЕ"

    Жалба гђе Бранке Ковачевић, директорица Јавне установе Средњошколски центар Источна Илиџа, поводом навода из текста "Посао добио кандидат с најлошијим просјеком", објављеног у листу "Независне новине" 27.01.2016. године. 
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти гђе Бранке Ковачевић, директорице Јавне установе Средњошколски центар "Источна Илиџа", објављен у листу "Независне новине" 04.02.2016. године под насловом "Ковачевићева: Изнијели сте нетачне и непровјерене информације".

    G. IVAN ŠUŠNJAR- portal KLIX.BA

    Žalba g. Ivana Šušnjara na tekst "Nesuđeni diplomata BiH Ivan Šušnjar koristi diplomatski pasoš", objavljen na portalu klix.ba 19.02.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH i profesionalnom saradnjom sa uredništvom, na portalu klix.ba 24.02.2016. godine objavljen demanti g. Ivana Šušnjara, pod naslovom "Ivan Šušnjar: Ne koristim diplomatski pasoš, u Washingtonu se nisam predstavljao kao diplomata"

    G. IVAN ŠUŠNJAR- portal NEZAVISNE.COM

    Žalba g. Ivana Šušnjara na tekst "Skandal u MIP-u: Iako nije dobio akreditive Šušnjar se predstavlja kao generalni konzul BiH u Čikagu", objavljen na portalu nezavisne.com 19.02.2016. g.

    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH i profesionalnom saradnjom sa uredništvom, na portalu nezavisne.com 24.02.2016. godine objavljen demanti g. Ivana Šušnjara, pod naslovom "Šušnjar: U Vašingtonu se nisam predstavljao kao generalni konzul BiH"


    VRTIĆ "SUNČANI MOST" - portal BLJESAK.INFO

    Vijeću za tisak u BiH obratila se gđa Biljana Čelan, direktorica Dječijeg inkluzivnog vrtića "Sunčani most", povodom teksta "Dječak sa Down sindromom izbačen iz inkluzivnog vrtića u Mostaru", objavljenog na portalu bljesak.info 22.02.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, na portalu bljesak.info objavljen demanti gđe Čelan objavljen 23.02.2016. godine, pod naslovom "Dječak sa Down sindromom izbačen iz inkluzivnog vrtića u Mostaru".

    G. SAMIR ARNAUTOVIĆ - portal AVAZ.BA

    Žalba g. Samira Arnautovića na tekst "Vlaisavljević: Samir Arnautović neosnovano tvrdi da je ostao bez poznanika i projekata", objavljen na portalu avaz.ba 22.01.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, na portalu avaz.ba 12.02.2016. godine objavljen demanti g. Arnautovića, pod naslovom "Samir Arnautović: Gnusne neistine Sanje Vlaisavljević".

    GĐA DUŠKA JURIŠIĆ - portal MOSTAR-INFO.COM

    Žalba na tekst "Predmet Lutka: Tužiteljstvo došlo i do Duške Jurišić", objavljen na portalu mostar-info.com 12.01.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, na portalu mostar-info.com 13.01.2016. godine objavljen demanti gđe Duške Jurišić, pod naslovom "Demanti Duške Jurišić: Nisam umješana u slučaj utjecaja na svjedoke".
    GĐA DUŠKA JURIŠIĆ - portal MOJPORTAL.BA
    Žalba gđe Duške Jurišić na tekst "U predmetu 'Lutka 2' saslušana i Duška Jurišić?!", objavljen na portalu mojportal.ba 12.01.2016. godine.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Člana 7 - Mogućnost odgovora, i Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    GĐA DUŠKA JURIŠIĆ - portal MEGAVIJESTI.COM

    Žalba gđe Duške Jurišić na tekst "Pošteno pa ko koga prevari: U 'predmetu Lutka 2' saslušana i Duška Jurišić?!", objavljen na portalu megavijesti.com 12.01.2016. godine.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje, Člana 7 - Mogućnost odgovora, i Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    GĐA DUŠKA JURIŠIĆ - portal FRESHPRESS.INFO

    Žalba na tekst "Akcija 'Lutka 2': Duška Jurišić tražila od tužiteljice da otvori istragu protiv Azre Sarić?", objavljen na portalu freshpress.info 13.01.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, na portalu freshpress.info 13.01.2016. godine objavljen demanti gđe Jurišić, pod naslovom "Demant povodom teksta o umješanosti Duške Jurišić u istragu protiv Azre Sarić".


    GĐA DUŠKA JURIŠIĆ - portal BOSNJACI.AGENCY

    Žalba gđe Duške Jurišić na tekst "Pošteno, pa ko koga prevari: U 'predmetu Lutka 2' saslušana i Duška Jurišić?!", objavljen na portalu bosnjaci.agency 12.01.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, na portalu bosnjaci.agency 13.01.2016. godine objavljen demanti gđe Jurišić, pod naslovom "Duška Jurišić: Demant na tekst objavljen na portalu bosnjaci.agency".


    GĐA DUŠKA JURIŠIĆ - portal HABER.BAŽalba gđe Duške Jurišić na tekst "Pošteno, pa ko koga prevari: U 'predmetu Lutka 2' saslušana i Duška Jurišić?!", objavljen na portalu haber.ba 12.01.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, na portalu haber.ba 14.01.2016. godine objavljen demanti gđe Jurišić, pod naslovom "Duška Jurišić: Demant na tekst objavljen na portalu haber.ba".

    G. BOJAN SVRDLIN - portal BOSNJACI.AGENCY

    Žalba na tekst „Organizator protesta Bojan Svrdlin za heroje Atifa Dudakovića i Nasera Orića tvrdi da su kukavice i zločinci“, objavljen na portalu bosnjaci.agency 02.01.2016. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, sa portala  bosnjaci.agency uklonjen tekst Organizator protesta Bojan Svrdlin za heroje Atifa Dudakovića i Nasera Orića tvrdi da su kukavice i zločinci“.

    Г. СИНИША ЂУРИЋ - портал NEZAVISNE.COM

    Жалба г. Синише Ђурића на текст објављен на порталу nezavisne.com 21.12.2015. године, под насловом „ОО СНСД-а у Теслићу објавио на свом Facebook профилу: Сијевале песнице у просторијама СДС-а“.

    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти г. Ђурића објављен на порталу nezavisne.com 25.12.2015. године под насловом „Деманти: Ђурић: Неистина да сам се обрачунао са Гаврићем“.


    G. ADNAN ĆATIĆ - portal KLIX.BA

    Žalba g. Adnana Ćatića na komentare posjetioca portala klix.ba pod nadimkom fraannz.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, sa portala  klix.ba banovan korisnik fraanz i uklonjeni  komentari koji su sadržavali govor mržnje.

    G. ADNAN ĆATIĆ - portal KLIX.BA

    Žalba g. Adnana Ćatića na komentare posjetioca portala klix.ba pod nadimkom istin.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, sa portala  klix.ba banovan korisnik istin i uklonjeni  komentari koji su sadržavali govor mržnje. 


    G. DARKO MAJERSKI - portal CAZIN.NET

    Žalba g. Darka Majerskog povodom teksta "Fašizam na djelu: Oprez, Bošnjaci u blizini...", koji je objavljen na portalu cazin.net 02.12.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, tekst "Fašizam na djelu: Oprez, Bošnjaci u blizini..." uklonjen sa portala cazin.net.

    GĐA ANAMARIJA JELONJIĆ  - portal CAZIN.NET

    Žalba gđe  Anamarije Jelonjić, povodom teksta "Fašizam na djelu: Oprez, Bošnjaci u blizini...", koji je objavljen na portalu cazin.net 02.12.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, tekst "Fašizam na djelu: Oprez, Bošnjaci u blizini..." uklonjen sa portala cazin.net.

    GĐA ANAMARIJA JELONJIĆ  - portal FOKUS.BA

    Žalba gđe Anamarije Jelonjić, povodom teksta "Fašizam na djelu: Oprez, Bošnjaci u blizini...", koji je objavljen na portalu fokus.ba 02.12.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, tekst "Fašizam na djelu: Oprez, Bošnjaci u blizini..." uklonjen sa portala fokus.ba.

    UDRUŽENJE DIGI.BA  - portal AVAZ.BA

    Vijeću za štampu u BiH i redakciji portala avaz.ba obratila se gđa Selma Rizvić, Predsjednica Skupštine Udruženja za digitalizaciju i informatizaciju kulturne baštine Digi.ba, povodom teksta "Svađa bivših bliskih saradnika: Svjetski bošnjački kongres objavio uplatnice na račun Fatmira Alispahića", objavljen na portalu avaz.ba 11.11.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Udruženja Digi.ba objavljeno na portalu avaz.ba 09.12.2015. godine pod naslovom "Fatmiru Alispahiću ni Digi.ba nije uplaćena niti jedna KM".

    GĐA MIRNELA ZUKIĆ - portal KLIX.BA

    Žalba gđe Mirnele Zukić na komentare korisnika portala klix.ba pod nadimkom franzisssko.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, sa portala  klix.ba banovan korisnik franzisssko  i uklonjeni  komentari koji su sadržavali govor mržnje. 

    МИНИСТАРСТВО ПРОСВЈЕТЕ И КУЛТУРЕ РС - дневни лист "PRESS RS"

    Жалба Министарства просвјете и културе Републике Српске на текст "Павићево форсирање Ненада Нешића унијело пометњу!", објављен у листу "Press RS" 04.12.2015. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Министарства просвјете и културе Републике Српске објављено 05.12.2015. године у листу "Press RS", под насловом "Соколовић изнио неистине!".

    G. FADIL IMAMOVIĆ  - portal SOURCE.BA

    Vijeću za štampu u BiH i redakciji portala source.ba obratio se g. Fadil Imamović povodom teksta "Sejfudin Tokić: Plašim se da mi kriminalni dio MUP-a KS priprema sudbinu Sulejmana Redžića", objavljenog na portalu source.ba 28.10.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Fadila Imamovića objavljen na portalu source.ba 10.11.2015. godine pod naslovom "Policajac Fadil Imamović: Nisam se lažno predstavio, nije prvi put da Sejfudin Tokić ovako djeluje prema policiji".

    ПРОФ. ДР ЕНЕС ОСМАНЧЕВИЋ  - портал RTVBN.COM

    Савјету за штампу у БиХ обратио се проф. др Енес Османчевић са захтјевом за  исправку нетачних навода у тексту "Кампања и антикампања", који је објављен на порталу rtvbn.com 17.10.2014. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, са портала rtvbn.com уклоњен текст "Кампања и антикампања".

    ЈУ "ТУРИСТИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА ОПШТИНЕ ДЕРВЕНТА" - портал DERVENTACAFE.COM

    Савјету за штампу у БиХ и редакцији портала derventacafe.com обратио се г. Дамир Кљајић, директор Јавне установе "Туристичка организација Општине Дервента", поводом текста објављеног на порталу derventacafe.com 08.11.2015. године под насловом "Туризам као бизнис, а не потрошња".

    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Јавне установе "Туристичка организација Општине Дервента" објављено на порталу derventacafe.com 09.11.2015. године под насловом "Туристичка организација: Реаговање на колумну Савка Пећића".


    MINISTARSTVO ODBRANE BIH  - portal AVAZ.BA

    Vijeću za štampu u BiH i redakciji portala avaz.ba upućen zahtjev za ispravku navoda iz teksta "Bivši oficir JNA otkriva pravu istinu o Titovom bunkeru u Konjicu", koji je objavljen na portalu avaz.ba 06.11.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, ispravljeni netačni navodi u tekstu "Bivši oficir JNA otkriva pravu istinu o Titovom bunkeru u Konjicu".

    G. FADIL IMAMOVIĆ  - portal PRESSRS.BA

    Vijeću za štampu u BiH i redakciji portala pressrs.ba obratio se g. Fadil Imamović povodom teksta "Sejfudin Tokić uhapšen u Sarajevu!", objavljenog na portalu pressrs.ba 27.10.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti i izvinjenje g. Fadilu Imamoviću objavljeni na portalu pressrs.ba 04.11.2015. godine u okviru teksta pod naslovom "Sejfudin Tokić uhapšen u Sarajevu", a tekst "Sejfudin Tokić uhapšen u Sarajevu!" od 27.10.2015. godine uklonjen je sa portala pressrs.ba.
    G. FADIL IMAMOVIĆ  - portal CAZIN.NET

    Vijeću za štampu u BiH i redakciji portala cazin.net obratio se g. Fadil Imamović povodom teksta "Sarajevo: Uhapšen Sejfudin Tokić", objavljenog na portalu cazin.net 27.10.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti i izvinjenje g. Fadilu Imamoviću objavljeni na portalu cazin.net 04.11.2015. godine u okviru teksta pod naslovom "Demant na članak objavljen na cazin.net: Javno izvinjenje Fadilu Imamoviću", a iz teksta "Sarajevo: Uhapšen Sejfudin Tokić" uklonjeni ime i prezime žalbenika.


    MR. SCI. MEMNUNA ZVIZDIĆ - dnevni list "OSLOBOĐENJE"

    Vijeću za štampu u BiH i redakciji lista "Oslobođenje" obratila se mr. sci. Memnuna Zvizdić, izvršna direktorica udruženja "Žene ženama", povodom teksta objavljenog u listu "Oslobođenje" 02.11.2015. godine pod naslovom "Divlji Zapad na divljem Istoku".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagiranje mr. sci. Memnune Zvizdić objavljeno u listu "Oslobođenje" 03.11.2015. godine pod naslovom "Žene ne podržavaju žene".
    G. NAVEEN AGGARWAL - portal CAPITAL.BA

    Vijeću za štampu u BiH i redakciji portala capital.ba obratio se g. Naveen Aggarwal, povodom teksta objavljenog na portalu capital.ba 26.10.2015. godine, pod naslovom "Indijac kupuje 'Krajina osiguranje'".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, ispravka g. Aggarwala objavljena na portalu capital.ba 28.10.2015. godine, u okviru teksta pod naslovom "Aggarwal: Zainteresovan sam za 'Krajina osiguranje'".


    FAKULTET POLITIČKIH NAUKA SARAJEVO - dnevni list "OSLOBOĐENJE"

    Žalba Fakulteta političkih nauka Sarajevo na tekst "Poništavanje diploma za 626 studenata FPN-a", objavljen u listu "Oslobođenje" 14.10.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Fakulteta političkih nauka Sarajevo objavljen u listu "Oslobođenje" 23.10.2015. godine pod naslovom "Upisana su 333 studenta".


    MINISTARSTVO ODBRANE BIH - portal KLIX.BA

    Žalba Ministarstva odbrane BiH na tekst "Pripadnici OS BiH razočarani: Ne daju da napredujemo, u 35. godini nas otpuštaju", objavljen na portalu klix.ba 18.10.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Ministarstva odbrane BiH objavljen na portalu klix.ba 21.10.2015. godine pod naslovom "MO BiH: Poštujemo zakon i brinemo o vojnicima i nakon isteka ugovora".


    G. DŽEVAD NEKIĆ - dnevni list "GLAS SRPSKE"

    Žalba g. Dževada Nekića, zamjenika generalnog revizora Ureda za reviziju institucija BiH na tekst "Zamjenik šefa revizora gura sina za radnog kolegu", objavljen 13.10.2015. godine u listu "Glas Srpske".
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Nekića objavljen u listu "Glas Srpske" 15.10.2015. godine pod naslovom "Nisam vršio pritisak na zapošljavanje sina"


    МИНИСТАРСТВО ПРОСВЈЕТЕ И КУЛТУРЕ РС - магазин "ФАКТОР"

    Жалба Министарства просвјете и културе Републике Српске на текст "Малешевић штити нелегални вртић бивше чланице Виком оркестра" објављен 28.09.2015. године у магазину "Фактор".
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Министарства просвјете и културе Републике Српске објављено 12.10.2015. године у магазину "Фактор", под насловом "'Малешевић штити нелегални вртић бивше чланице Виком оркестра'". 


    Г. СИНИША ДОДИК - дневни лист "НЕЗАВИСНЕ НОВИНЕ"

    Савјету за штампу у БиХ, путем адвоката Гордана Јовишевића, обратио се г. Синиша Додик са жалбом на текст "3,4 милиона фирми која није ни конкурисала на тендер?!", објављен 21.08.2015. године у листу "Независне новине".
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање г. Синише Додика објављено у листу "Независне новине" 01.09.2015. године под насловом "Нисам власник фирме 'Електроунион'".


    G. JURE DŽIDA - portal CITLUK.NET

    Žalba g.Jure Džide komentare ispod teksta „Kreće obračun sa ratnim profiterima: „Na jesen se iz 'arhiva' vade predmeti političara koji su mislili da su se spasili zastarom“, objavljen na portalu citluk.net 20.07.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, ispod teksta „Na jesen se iz 'arhiva' vade predmeti političara koji su mislili da su se spasili zastarom“ uklonjeni neprimjereni komentari.

    MINISTARSTVO ODBRANE BIH - portal NEZAVISNE.COM

    Žalba Ministarstva odbrane BiH na tekst "Više od 50 savjetnika ministara državu košta 120.000 mjesečno", objavljen na portalu nezavisne.com 01.10.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Ministarstva odbrane BiH objavljen na portalu nezavisne.com 01.10.2015. godine pod naslovom "Demant na pisanje portala i dnevnih novina Nezavisne novine".

    МИНИСТАРСТВО ПРОСВЈЕТЕ И КУЛТУРЕ РС - магазин "ФАКТОР"

    Жалба Министарства просвјете и културе Републике Српске на текст "Малешевић уписивао дјецу по вољи министара, а онда измислио пријетњу смрћу", објављен 14.09.2015. године у магазину "Фактор".
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, реаговање Министарства просвјете и културе Републике Српске објављено 28.09.2015. године у магазину "Фактор", под насловом "Реаговање".
    МИНИСТАРСТВО ОДБРАНЕ БИХ - дневни лист "НЕЗАВИСНЕ НОВИНЕ"

    Жалба Министарства одбране БиХ на текст "Савјетници коштају више него министри", објављен у листу "Независне новине" 14.09.2015. године.
    Саморегулација: Посредовањем Савјета за штампу у БиХ, деманти Министарства одбране БиХ објављен у листу "Независне новине" 24.09.2015. године, под насловом "У Министарству одбране има пет савјетника".


    TUŽILAŠTVO BIH - magazin "SLOBODNA BOSNA"

    Žalba Tužilaštva BiH na tekst "Koja gora, Gorane", objavljen u magazinu "Slobodna Bosna" 03.09.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Tužilaštva BiH objavljeno u magazinu "Slobodna Bosna" 10.09.2015. godine pod naslovom "Vozilo za glavnog tužitelja nije kupljeno iz sredstava namijenjenih za plate kolega iz IPA projekta".

    TUŽILAŠTVO BIH - magazin "SLOBODNA BOSNA"

    Žalba Tužilaštva BiH na tekst "Državni tužitelji tužili državu", objavljen u magazinu "Slobodna Bosna" 27.08.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Tužilaštva BiH objavljeno u magazinu "Slobodna Bosna" 10.09.2015. godine pod naslovom "Tužitelj Tužiteljstva BiH ostali su bez plata samo i jedino zbog toga što je Europska unija suspendirala i obustavila sredstva, koja su bila osnovni izvor finansiranja".
    TUŽILAŠTVO BIH - portal SAFF.BA

    Žalba Tužilaštva BiH na tekst "Počela ofanziva Tužilaštva BiH na komandante Armije RBiH", objavljen na portalu saff.ba 27.08.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Tužilaštva BiH objavljeno na portalu saff.ba 28.08.2015. godine pod naslovom "Reagiranje Tužilaštva BiH na pisanje Saffa".


    TUŽILAŠTVO BIH - dnevni list "OSLOBOĐENJE"

    Žalba Tužilaštva BiH na tekst "Izbor Salihovićevog zamjenika do kraja godine", objavljen u listu "Oslobođenje" 03.08.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagovanje Tužilaštva BiH objavljeno u okviru teksta "Stanko Blagić je jedini kandidat iz RS-a" od 04.08.2015. godine.
    GĐA SNJEŽANA MULIĆ-SOFTIĆ  - portal SENZACIJA.BA

    Žalba gđe Snježane Mulić - Softić na tekst “Mehmed iz Vlasenice: Samo za sunca, Bošnjak ovdje može slobodno hodati”, objavljen na portalu senzacija.ba 26.07.2015. godine. Žalba gđe Mulić - Softić odnosila se na ispravku naslova teksta. 
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, tekst “Mehmed iz Vlasenice: ‘Samo za sunca, Bošnjak ovdje može slobodno hodati’”, uklonjen sa portala senzacija.ba 29.07.2015. godine.


    GĐA BORKA RUDIĆ  - portal OTISAK.BA

    Žalba gđe Borke Rudić povodom fotografije i video snimka, koji su postavljeni na portalu otisak.ba 22.07.2015. godine, u okviru teksta "Ekskluzivni snimci pronađenog Elvedina Alića iz Rašljana, iscrpljen nakon petodnevnog skrivanja /v/“.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Opštih odredbi, Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 4 - Diskriminacija i Člana 9 - Privatnost, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    GĐA BORKA RUDIĆ  - portal HABER.BA

    Žalba gđe Borke Rudić povodom fotografije i video snimka, koji su postavljeni na portalu haber.ba 22.07.2015. godine, u okviru teksta "Pogledajte pronađenog Elvedina Alića, spasioci u strahu za njegovu sestru!“. 
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Opštih odredbi, Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 4 - Diskriminacija i Člana 9 - Privatnost, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije
    GĐA NIDŽARA AHMETAŠEVIĆ - portal NEZAVISNE.COM

    Žalba gđe Nidžare Ahmetašević na tekst "Orićev sin jurišao na Vučića?“, koji je objavljen na portalu nezavisne.com 14.07.2015. godine.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 1 - Interes javnosti, Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje i Člana 6 - Komentar, pretpostavka i činjenica, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    MINISTARSTVO ODBRANE BIH  - portal NOVI.BA

    Žalba Ministarstva odbrane BiH na tekst "Ministarstvo šuti: Pripadnik OS BiH Slaviša Božić vrijeđa Bošnjake na FB", objavljen na portalu novi.ba 14.07.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Ministarstva odbrane BiH objavljen na portalu novi.ba 22.07.2015. godine pod naslovom "Oglasilo se Ministarstvo odbrane BiH: Božić više nije pripadnik OS BiH".


    MINISTARSTVO PRIVREDE KANTONA SARAJEVO - dnevni list  "DNEVNI AVAZ"

    Žalba Ministarstva privrede Kantona Sarajevo na tekst „Kome ministar Šabić kupuje automobil“, objavljen u listu "Dnevni avaz" 08.07.2015. godine.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 5 - Tačnost i fer izvještavanje i Člana 7 - Mogućnost odgovora, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    G. NEDIM JAHIĆ - dnevni list "VEČERNJI LIST"

    Žalba g. Nedima Jahića na tekst "Mladi studenti napustili školu zbog nijekanja Hrvata", objavljen u listu "Večernji list" 08.07.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti g. Nedima Jahića objavljen u listu "Večernji list" 23.07.2015. godine pod naslovom "Jahić: Objavom nepotvrđenih informacija nanesena mi je šteta"

    STANOVNICI MJESNE ZAJEDNICE ZOVI DO - portal FRONTAL.RS

    Žalba stanovnika Mjesne zajednice Zovi Do na tekst  „Mještani Zovog Dola danas protestuju jer je juče zatvorena pošta u ovom selu kod Nevesinja“, objavljen na portalu frontal.rs 03.07.2015. godine.
    Žalba prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 - Mogućnost odgovora, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije
     G. ADIS ŠUŠNJAR - portal KLIX.BA

    Žalba g. Adisa Šušnjara na tekst „Ovo je djevojka koja se lažno predstavlja, vara građane i prikuplja novac 'za oboljele od raka'", objavljen na portalu klix.ba 02.07.2015. godine.
    Žalba nije prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije


    PORTAL CAPORTAL.NET - portal HMS.BA

    Zahtjev uredništva portala caportal.net za ispravkom naziva portala, budući da je u tekstu "Raspudić u Čapljini: Raguž je prihvaćajući Ahdnamu prihvatio halal certifikat" od 23.06.2015. godine umjesto caportal.net, navedeno caportal.ba.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, u okviru teksta "Raspudić u Čapljini: Raguž je prihvaćajući Ahdnamu prihvatio halal certifikat" od 23.06.2015. godine, ispravljen pogrešan naziv portala caportal.net.

    UPRAVA BH-GAS D.O.O. SARAJEVO - portal SEEBIZ.NET

    Žalba Uprave BH - Gas d.o.o. Sarajevo na tekst "Bečarević o tužbi BH - Gasa: Sve će ovo građani platiti, svi smo mi ovce", objavljen na portalu seebiz.net 19.06.2015. godine.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, demanti Uprave BH - Gas d.o.o. Sarajevo objavljen na portalu seebiz.net 01.07.2015. godine pod naslovom "Reakcija Uprave BH-Gasa: Građani plaćaju promašaje Bećarevićevog skoro decenijskog upravljanja ovim preduzećem".

    PORTAL HMS.BA - portal CAPORTAL.NET

    Vijeću za tisak u BiH i redakciji portala caportal.net obratio se g. Milan Šutalo, glavni urednik portala hms.ba, zbog preuzimanja teksta sa portala hms.ba bez navođenja izvora.
    Samoregulacija: Posredovanjem Vijeća za tisak u BiH, u okviru teksta "Novi generalni direktor HT-a Mostar je Vilim Primorac" od 19.06.2015. godine, stavljen direktan link na izvorni tekst objavljen na portalu hms.ba.

    G. MERSED N. - dnevni list "OSLOBOĐENJE"

    Žalba g. Merseda N. na tekst „Reich-ul-ulema Adolf ef. Hitler“ objavljen u listu „Oslobođenje“ 18.06.2015. godine
    Žalba nije prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    G. ALIJA HADŽIĆ - dnevni list "OSLOBOĐENJE"

    Žalba g. Alije Hadžića na tekst „Reich-ul-ulema Adolf ef. Hitler“ objavljen u listu „Oslobođenje“ 18.06.2015. godine
    Žalba nije prihvaćena: Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

     
     
     
     
     
    Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 "Nema bosanstva bez Bošnjaka"

    Kontakt

    Vijeće za štampu u BiH
    Trampina 8
    71000 Sarajevo
    Bosna i Hercegovina

    Tel: +387 33 272 270
    Fax: +387 33 272 271
    E-mail: [email protected]
    Web: www.vzs.ba

    © 2017 Vijeće za štampu u Bosni i Hercegovini. All Rights Reserved. Website realizovan sredstvima Misije OSCE-a u BiH, NED i UNESCO / EC.