Tel: +387 33 272 270   |   Fax: +387 33 272 271   |   Trampina 8,  71000 Sarajevo   |   [email protected]

    Četrdeset druga sjednica Žalbene komisije Vijeća za štampu u BiH- Sarajevo, 24. juni 2011.

    24.06.2011.

    Održana 42. sjednica Žalbene komisije Vijeća za štampu u BiH

    Razmotreno 19 žalbi primljenih u periodu april-juni 2011.

    Sarajevo, 24. juni 2011. godine


    Redovna, četrdeset druga, sjednica Žalbene komisije Vijeća za štampu u BiH održana je 24. juna 2011. godine u Sarajevu. Na sjednici je razmotreno 8 žalbi građana, primljenih u periodu između dvije sjednice Žalbene komisije, april-juni 2011. godine.

    Prihvaćeno 5 žalbi:

    1. G. MILENKO PAVLOVIĆ - "EURO BLIC": Žalba g. Milenka Pavlovića na tekst „Sasekli jabuke i kruške pa napravili bogatstvo“, objavljen 07.05.2011. godine u dnevnom listu „Euro Blic“. Prekršen Član 5 – Tačnost i fer izvještavanje i Član 7 – Mogućnost odgovora Kodeksa za štampu BiH.

    2. G. MEHMED MAHIĆ - "DNEVNI AVAZ": Žalba g. Mehmeda Mahića na tekst „Put do kuće izgubljen u šikari birokratskog aparata“ od 17.04.2011. godine, objavljen u izdanju „Dnevnog avaza“ za Unsko-Sanski kanton. Prekršen Član 7 – Mogućnost odgovora Kodeksa za štampu BiH.

    3. G. BERISLAV JURIĆ - "GLAS SRPSKE": Žalba g. Berislava Jurića, urednika portala Bitno.ba, na nedozvoljeno preuzimanje njegovog autorskog teksta od strane dnevnog lista „Glas Srpske“. Prekršen Član 14 – Autorska prava Kodeksa za štampu BiH.

    4. G. IVAN ŠUŠNJAR - portal "NEZNASE.BA": Žalba g. Ivana Šušnjara, novinara portala Poskok.info na tekst „Hvala Tomu Gotovcu na velikom i napornom djelu“ objavljen na portalu Neznase.ba. Prekršen Član 3 – Huškanje Kodeksa za štampu BiH.

    5. ŽALBENA KOMISIJA VZŠ U BiH - "DNEVNI AVAZ": U okviru svoje nadležnosti, Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH je razmotrila i tekst „Kad je pao Mubarak, past će i Selimovići“, objavljen u „Dnevnom avazu“ 05.04.2011. godine i utvrdila kršenje Člana 4a – Ravnopravnost polova i poštivanje osobenosti Kodeksa za štampu BiH.

    Nisu prihvaćene 3 žalbe:

    1. G. MEHMED MAHIĆ - "DNEVNI AVAZ": Žalba g. Mehmeda Mahića na tekst „Zloupotreba ovlasti“, objavljen 18.04.2011. godine u izdanju „Dnevnog avaza“ za Unsko-Sanski kanton.

    2. G. SALIM BAJRAMOVIĆ - "DNEVNI AVAZ": Žalba g. Salima Bajramovića na tekst „Među organizatorima bolnički portiri i domari?“ objavljen 24.03.2011. godine u listu „Dnevni avaz“.

    3. MINISTARSTVO ODBRANE-OBRANE BiH - "PRESS RS": Žalba Ministarstva odbrane-obrane BiH na tekst „Unapređeno 180 Bošnjaka i dvojica Srba“, objavljen 20.06.2011. godine u dnevnom listu „Press RS“.


    Također, u periodu april-juni 2011. godine, Vijeće za štampu u BiH je rješilo i 11 žalbi posredovanjem
    :


    "CENTROTRANS TRANSPORT ROBE" d.d. Sarajevo, "FE-AL METALI" d.o.o. Sarajevo, "CITY PARK" d.o.o. Sarajevo, G. HAJRUDIN MULIĆ i G. MUSTAFA MULIĆ - "OSLOBOĐENJE": Žalbu na osam tekstova objavljenih u listu  "Oslobođenje" Vijeću za štampu u BiH uputio je advokat, g. Mirsad Sipović, kao punomoćnik „Centrotranstransport robe“ d.d. Sarajevo, „Fe-al Metali“ d.o.o. Sarajevo, „City Park“ d.o.o Sarajevo, g. Hajrudina Mulića i g. Mustafe Mulića. Upućen zahtjev za objavom demantija redakciji i žalba Vijeću za štampu u BiH, uz naznaku žalbenika da su „spremni povući podnesenu tužbu Općinskom sudu u Sarajevu“ ukoliko „Oslobođenje“ „izvrši objavljivanje traženog demantija“. Tekstovi na koje se žalba odnosi su: „Investitor 17 blokiranih računa“ (02.02.2011.), „Osam stanova i tri prostora za 400.000 KM?“ (09.02.2011.), „Pranje novca preko treće firme“ (14.02.2011.), „Umjesto objekta, šljunak“ (11.03.2011.), „Centrotransova nikad podjeljena imovina“ (14.03.2011.), „Hipoteka bez procjene objekta (21.03.2011.), „Građani traže provjeru kredita (02.04.2011.) i „Nakon zida – balvan“ (11.04.2011.). Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH objavljen je demanti žalbenika 15.05.2011. godine pod naslovom “Zlonamjerno rušenje ugleda firmi”. Demanti je objavljen u skraćenoj formi, budući da je žalbnik uputio dvanaest stranica teksta demantija. Nezadovoljan time, žalbenik je uputio još jedan demanti koji je redakcija objavila 19.06.2011. godine pod naslovom “Griješite, krivi su banka i komšije”. Žalbenik je uputio obavijest Vijeću za štampu u BiH i listu “Oslobođenje” o povlačenju tužbe u Općinskom sudu Sarajevo, te Zahvalnicu Vijeću za štampu u BiH za profesionalno i ekspeditivno postupanje u postupku;

    - MINISTARSTVO ODBRANE BiH - "VEČERNJI LIST BiH": Žalba Ureda za odnose sa javnošću Ministarstva odbrane BiH na tekst objavljen 03.06.2011. godine u „Večernjem listu BiH“ pod naslovom „Ne mogu se dogovoriti koje bi nacionalnosti trebali biti novinari za put u Afganistan“. Nakon medijacije Vijeća za štampu u BiH objavljen demanti žalbenika u izdanju od 07.06.'11. pod naslovom „MO nikada nije uputilo poziv novinarima da se prijave za put u Afganistan“;

    - MINISTARSTVO ODBRANE BiH - "SLOBODNA BOSNA": Žalba Ureda za odnose sa javnošću Ministarstva odbrane BiH na tekst „Zbog čega je nervozan tužitelj Milorad Barašin“ objavljen 12.05.'11. u magazinu „Slobodna Bosna“. Demanti žalbenika objavljen u izdanju SB od 19.05.'11. pod naslovom „Vaše tvrdnje o upletenosti ministra Selme Cikotića u šverc oružja nemaju nikakvog osnova“;

    - GĐA JELENA STANKOVIĆ - "GLAS SRPSKE": Žalba gđe Jelene Stanković na tekst „Uhapšena 24 osumnjičena, zaplijenjeni skank i heroin“, objavljen 27.03.2011. godine u dnevnom listu „Glas Srpske“. Demanti gđe Stanković objavljen posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, 17.05.2011. godine, pod naslovom „Reagovanje“.

    Kontakt

    Vijeće za štampu u BiH
    Trampina 8
    71000 Sarajevo
    Bosna i Hercegovina

    Tel: +387 33 272 270
    Fax: +387 33 272 271
    E-mail: [email protected]
    Web: www.vzs.ba

    © 2017 Vijeće za štampu u Bosni i Hercegovini. All Rights Reserved. Website realizovan sredstvima Misije OSCE-a u BiH, NED i UNESCO / EC.

    Please publish modules in offcanvas position.