Tel: +387 33 272 270   |   Fax: +387 33 272 271   |   Trampina 8,  71000 Sarajevo   |   [email protected]

    Pedeset prva sjednica Žalbene komisije Vijeća za štampu u BiH - Sarajevo, 29.11.2012.

    29.11.2012.

    ŽALBENA KOMISIJA VIJEĆA ZA ŠTAMPU U BOSNI I HERCEGOVINI

    održala

    51. SJEDNICU, Sarajevo, 29.11.2012.

    Ukupno primljena 61 žalba na pisanje štampe i online medija

    Žalbena komisija Vijeća za štampu u Bosni i Hercegovini održala je 29.11.2012. godine pedeset prvu sjednicu na kojoj su razmotrene žalbe na pisanje štampe i online medija primljene u periodu juli - novembar 2012. godine. Vijeće za štampu u BiH je zaprimilo ukupno 61 žalbu, od čega je 25 razmotreno na sjednici.

    Žalbena komisija je prihvatila 11 žalbi, u kojima je utvrđeno kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Nije prihvaćeno 7 žalbi, jer u tekstovima nije utvrđena povreda Kodeksa za štampu i online medije BiH, 2 žalbe su vraćene u proceduru radi dodatnih provjera, 5 žalbi je odbačeno jer nisu upućene u skladu sa žalbenom procedurom.

    Samoregulacijom su riješene 22 žalbe, 9 pristiglih žalbi je van nadležnosti Vijeća za štampu u BiH, u 2 slučaja žalbenici su povukli žalbe, dok se 3 žalbe odnose na postove na internetskim forumima.

    Prihvaćene žalbe:

    1. G. BRANKO PENDIĆ - informativni list Općine Kakanj KAKANJSKE NOVINE: Vijeću za štampu u BiH upućen demanti povodom teksta „19. godišnjica od svirepog ubistva sedmero civila u Poljanima“, objavljenog 15.06.2012. godine. Nakon objavljivanja demantija, g. Pendić je uložio žalbu na odgovor autora teksta objavljen uz tekst demantija. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 - Mogućnost odgovora, Člana 10 – Osobe optužene za krivična djela i Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    2. MEĐUNARODNI INSTITUT ZA BLISKOISTOČNE I BALKANSKE STUDIJE (IFIMES) - dnevni list DNEVNI AVAZ: Demanti povodom teksta „Šta predstavljaju IFIMES i njegov osnivač: Bećirovićev institut za reketiranje“ od 24.07.2012. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 - Mogućnost odgovora i Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    3. MEĐUNARODNI INSTITUT ZA BLISKOISTOČNE I BALKANSKE STUDIJE (IFIMES) - portal DNEVNIAVAZ.BA: Demanti povodom teksta „Šta predstavljaju IFIMES i njegov osnivač: Bećirovićev institut za reketiranje“ od 24.07.2012. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 - Mogućnost odgovora i Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    4.  GRAĐANSKI EDUKATIVNI CENTAR - portal BOLJATUZLA.BA: Upućen demanti povodom teksta "Koliko košta jedno udruženje - slučaj GEC" od 21.09.2012. godine. Kako portal Boljatuzla.ba nema impressum, žalbenici nisu mogli dostaviti demanti. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka  Žalbene komisije

    5. GĐA UNA ALIKADIĆ, UDRUŽENJE/UDRUGA BH NOVINARI - portal GLASSRPSKE.COM: Reagiranje povodom teksta "Miješano meso" od 17.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu utvrdila kršenje Opštih odredbi, Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 3 - Huškanje i Člana  4 - Diskriminacija, Kodeksa za štampu i online medije. Odluka Žalbene komisije

    6. G. VLADIMIR IVELJIĆ - dnevne novine GLAS SRPSKE: Reagiranje povodom teksta "Miješano meso" od 17.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu utvrdila kršenje Opštih odredbi, Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 3 - Huškanje i Člana 4 - Diskriminacija, Kodeksa za štampu i online medije. Odluka Žalbene komisije

    7. GĐA MARIJA ARNAUTOVIĆ - dnevne novine GLAS SRPSKE: Reagiranje povodom teksta "Miješano meso" od 17.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu utvrdila kršenje Opštih odredbi, Člana 2 - Urednička odgovornost, Člana 3 - Huškanje i Člana 4 - Diskriminacija Kodeksa za štampu i online medije. Odluka Žalbene komisije

    8. UPRAVA JAVNOG PREDUZEĆA ŽELJEZNICE FEDERACIJE BIH - dnevni list DNEVNI AVAZ: Žalba povodom teksta "Smijenit ću Osmanagića zbog velikog kriminala!" od 14.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 - Mogućnost odgovora i Člana 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    9. UPRAVA HOTELSKO - BANJSKO REKREATIVNOG DRUŠTVA "HOTELI ILIDŽA" D.D. - dnevni list DNEVNI AVAZ: Demanti teksta "Budnjo ozvučio sobe opremom AID-a" od 06.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 - Mogućnost odgovora Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    10. UPRAVA JAVNOG PREDUZEĆA ŽELJEZNICE FEDERACIJE BIH - dnevni list DNEVNI AVAZ: Žalba povodom načina objave demantija teksta "Osmanagić pod istragom FUP-a" od 13.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 7 - Mogućnost odgovora, i Član 15 - Žalbe, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije 

    11. GĐA MIRJANA KUSMUK - portal FRONTAL.RS: Komentari ispod teksta „Kako je RTRS raskrinkao vrh policije RS-a“ od 25.09.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH utvrdila kršenje Člana 2 - Urednička odgovornost i Člana 4 - Diskriminacija, Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    Žalbe koje nisu prihvaćene, jer nije utvrđeno kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH:

    1. G. BOGDAN KOLAR – dnevni list DNEVNI AVAZ: Upućeno reagiranje povodom komentara g. Vlastimira Mijovića, objavljenog 04.08.2012. godine pod naslovom "Svako zlato baš ne sija". Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    2. NEZAVISNA LISTA "SVI ZA BANJA LUKU" - dnevni list GLAS SRPSKE: Upućen demanti povodom teksta "'Zviždači' skupili ukupno 1.500 glasova" od 17.10.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    3. NEZAVISNA LISTA "SVI ZA BANJA LUKU" - portal GLASSRPSKE.COM: Upućen demanti povodom teksta "'Zviždači' skupili ukupno 1.500 glasova" od 17.10.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    4. G. ŽIVKO BUDIMIR - dnevni list DNEVNI AVAZ: Demanti teksta "Za cvijeće 545, a gozbu u restoranu 200 maraka!" od 31.10.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    5. POLICIJA BRČKO DISTRIKTA BIH - dnevni list VEČERNJE NOVOSTI: Demanti teksta "Nisam optuživao, samo sam citirao" od 10.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije
    6. DANA ŠKRBA - dnevni list DNEVNI AVAZ: Demanti teksta „Škrbin advokat nije otkrio strategiju odbrane“ od 19.09.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbena komisija

    7. DANA ŠKRBA - dnevni list DNEVNI AVAZ: Demanti povodom teksta „Svjedokinja Danu Škrbu prepoznala po očima“ od 03.10.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH nije utvrdila kršenje Kodeksa za štampu i online medije BiH. Odluka Žalbene komisije

    U dva slučaja žalbe su vraćene u proceduru:

    1. GL. I ODG. UREDNICA LISTA OSLOBOĐENJE - dnevni list DNEVNI AVAZ: Žalba na tekst "Računi blokirani i Budnji, Selimovićima i Stanićima" od 03.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH zaključila da je potrebno da žalbenik dostavi dodatne podatke.

    2. GL. I ODG. UREDNICA LISTA OSLOBOĐENJE - dnevni list DNEVNI AVAZ: Žalba na tekst "Bakirovi jarani na stubu srama" od 04.11.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH zaključila da je potrebno da žalbenik dostavi dodatne podatke.

    Žalbe odbačene zbog nepoštovanja žalbene procedure:

    1.  AMER N. – portal POSKOK.INFO: Upućen prigovor povodom teksta „Osjetio Turčina? Konj zbacio alkara i pregazio dvoje ljudi" objavljenog 06.08.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu zaključila da dopis žalbenika nema karakter žalbe, niti je identitet žalbenika poznat.

    2. UPRAVNI ODBOR AMERIČKO-BOSANSKE FONDACIJE - dnevni list DNEVNI AVAZ: Vijeću za štampu u BiH upućen demanti povodom teksta 〞Daju 40.000 KM lobisti Toperiću“ od 13.09.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH odbacila žalbu jer žalbenici nisu odgovorili na upit da li su se za ulaganje demantija obratili redakciji lista "Dnevni avaz".

    3. GĐA DANA ŠKRBA - dnevni list "DNEVNI AVAZ": Žalba na tekst "Kriju li Škrbine erotske fotografije motiv ubistva Mustafe Bukvića" od 29.02.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH odbacila žalbu jer ne spada u vremenski okvir u kome Vijeće za štampu u BiH može razmatrati žalbu.

    4. GĐA DANA ŠKRBA - dnevni list "DNEVNI AVAZ": Žalba na tekst "Šta je otkrila osumnjičena za ubistvo fotografa: Dana Škrba trudna sa sinom fotografa" od 23.03.2012. godine. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH odbacila žalbu jer ne spada u vremenski okvir u kome Vijeće za štampu u BiH može razmatrati žalbu.

    5. GĐA DANA ŠKRBA - dnevni list "DNEVNI AVAZ": Žalba na desetak tekstova objavljenih u "Dnevnom avazu" u periodu od 23.02.2012. do dana ulaganja žalbe. Žalbena komisija Vijeća za štampu u BiH odbacila žalbu jer žalbenica nije dostavila predmetne tekstove.

    Žalbe riješene samoregulacijom tj. objavom demantija, reagovanja, ispravke ili izvinjenja:

    1. PROF. DR DULJKO HASIĆ - forum portala KLIX.BA: Tema „Duljko Hasić, ublehaš bez pokrića“ pokrenuta na forumu portala Klix.ba. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH glavni i odgovorni urednik portala Klix.ba uklonio spornu temu.

    1. GĐA AJLA TERZIĆ - islamske informativne novine PREPOROD: Tekst „Smrt (i patnja) Kristofera Hičensa“ od 15.01.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH objavljeno reagiranje žalbenice 15.03.2012. godine pod naslovom „Rasprava 'običnih sisara'“. 

    1. FEDERALNI ZAVOD ZA ZAPOŠLJAVANJE - magazin SLOBODNA BOSNA: Tekst „Bajro Biber, službenik Federalnog zavoda za zapošljavanje, traži od nezaposlenih da glasaju za njega!“ od 23.08.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH ispravka netačne informacije objavljena u izdanju magazina "Slobodna Bosna" od 30.08.2012. godine pod naslovom „Bajro Biber nije zaposlen u Federalnom zavodu za zapošljavanje“.

    1. G. NERMIN PURIĆ - portal VKLADUSA.COM: Prigovor povodom lažnog predstavljanja u komentarima na portalu Vkladusa.com ispod teksta „Elvira Abdić Jelenović: Saopštenje za javnost povodom zadnjih dešavanja unutar DNZ-a“. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH prigovor žalbenika objavljen na portalu Vkladusa.com 12.09.2012. pod naslovom „Prigovor na lažno predstavljanje i komentiranje sadržaja na portalu VKladusa.com u ime Nermina Purića“, dok su ispod teksta "Elvira Abdić - Jelenović: Saopštenje povodom zadnjih dešavanja unutar DNZ-a", komentari posjetioca pod nadimkom Nermin Purić preimenovani u Anonimno i onemogućeno je dalje korištenje nadimka Nermin Purić. 

    1. PRESS SLUŽBA G. SLOBODANA GAVRANOVIĆA, KANDIDATA SNSD-A ZA GRADONAČELNIKA BANJA LUKE - portal 6UKA.COM: Tekst „Izmišljeni intervju: BUKA i Gavranović“ od 24.09.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH reagiranje žalbenika objavljeno 01.10.2012. godine pod naslovom „Gavranovićev štab: BUKA da se izvini za izmišljeni intervju!“.

    1. S&A CAPITAL LTD. - magazin SLOBODNA BOSNA: Tekst „Lijanovići kupuju Fabriku duhana Mostar za 40.000 KM?!“ od 20.09.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti žalbenika objavljen u magazinu „Slobodna Bosna“ 27.09.2012. godine pod naslovom „Cijena koju smo ponudili za FDM mnogo je viša od 40.000 KM, a minstar Lijanović nikada nije lobirao za nas“. 

    1. S&A CAPITAL LTD. - portal STARMO.BA: Tekst „Igre oko FDM-a“ od 23.09.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti žalbenika objavljen 28.09.2012. godine pod naslovom „Američka kompanija demantira pisanje medija“.

    1. AMBASADA SAVEZNE REPUBLIKE NJEMAČKE U BIH - agencija ONASA: Pogrešno citirana izjava ambasadorice Savezne Republike Njemačke u BiH u tekstu koji se odnosi na sklapanje ugovora o strateškom partnerstvu RS sa Njemačkom kompanijom "RWE Innology" od 26.09.2012. godine. Nakon što su žalbenici uputili žalbu, agencija ONASA je objavila ispravku.

    1. AMBASADA SAVEZNE REPUBLIKE NJEMAČKE U BIH - dnevni list GLAS SRPSKE: Tekst „Za četiri hidroelektrane na Drini 460 miliona evra“ od 27.09.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH ispravka objavljena u izdanju lista „Glas Srpske“ 09.10.2012. godine pod naslovom „Reagovanje“. 

    1. MINISTARSTVO ODBRANE BIH - tabloid SAN: Tekst „General Milojčić, načelnik Zajedničkog stožera OS BiH, zaposlio rodbinu u Ministarstvo i dao im naknade za odvojeni život?!“ od 26.09.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti žalbenika objavljen u izdanju tabloida „San“ od 10.10.2012. godine, pod naslovom „Nema nepotizma u Ministarstvu odbrane BiH“.

    1. S&A CAPITAL LTD. - magazin SLOBODNA BOSNA: Tekst „Cijena koju smo ponudili za FDM mnogo je viša od 40.000 KM, a ministar Lijanović nikada nije lobirao za nas“ od 27.09.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti objavljen 11.10.2012., pod naslovom „U 2005. smo bili proglašeni za pobjednike na otvorenom natječaju za FDM“.

    1. PROF.DR. EMIR TURKUŠIĆ - tabloid SAN: Tekst „Emir Turkušić lažirao svoje ocjene da bi bio izabran za vanrednog profesora“ od 03.10.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH objavljeni demanti i izvinjenje žalbeniku 10.10.2012. godine, pod naslovom „Emir Turkušić: Ja sam kristalno čist čovjek“.

    1. PROF.DR EMIR TURKUŠIĆ - portal OSLOBODJENJE.BA: Prigovor na najavu izdanja tabloida „San“ na portalu Oslobodjenje.ba postavljenu 03.10.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH. Na portalu Oslobodjenje.ba objavljena najava izdanja tabloida „San“ u kome je objavljen demanti prof.dr Emira Turkušića. 

    1. PROF.DR EMIR TURKUŠIĆ - tabloid SAN: Tekst „Emir Turkušić: Ja sam kristalno čist čovjek“ od 10.10.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH reagovanje prof.dr. Turkušića objavljeno u izdanju tabloida „San“ od 17.10.2012. godine, pod naslovom „Bolesna mašta Merzuka Cacana“.

    1. INTEREUROPA RTC D.D. SARAJEVO, PUTEM PUNOMOĆNIKA ADVOKATA ADNANA BISERA - dnevni list PRESS RS: Tekst „Terminalska mafija otima milione KM!“ od 26.09.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti žalbenika objavljen u listu „Press RS“, 13.10.2012. godine pod naslovom „Nismo zadržali 420.000 KM!“.

    1. POLICIJA BRČKO DISTRIKTA BIH - dnevni list VEČERNJE NOVOSTI: Tekst "Pritisak zbog istrage" od 30.09.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti žalbenika objavljen u listu "Večernje novosti" 08.11.2012. godine pod naslovom "Sve rađeno po pravilima službe". 

    2. DR SC ELDAN MUJANOVIĆ - dnevni list OSLOBOĐENJE: Tekst "Kriminal na kriminalistici", izdanje lista "Oslobođenje" za 25, 26. i 27.10.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti žalbenika objavljen 14.11.2012. godine pod naslovom "Nema me u nezakonitim radnjama".

    1. DR SC ELDAN MUJANOVIĆ - dnevni list OSLOBOĐENJE: Tekst "U toku predistražne radnje" od 06.11.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti žalbenika objavljen 14.11.2012. godine pod naslovom "Nema me u nezakonitim radnjama".

    1. DR MERZUK CACAN - tabloid SAN: Reagovanje na demanti prof. dr Emira Turkušića pod naslovom "Emir Turkušić: Ja sam kristalno čist čovjek" od 10.10.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH reagiranje žalbenika objavljeno 21.11.2012. godine pod naslovom "Obećao me je uništiti još prije pet godina".

    1. DR MERZUK CACAN - tabloid SAN: Reagovanje na demanti prof. dr Emira Turkušića "Bolesna mašta Merzuka Cacana" od 17.10.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH, reagiranje žalbenika objavljeno 21.11.2012. godine pod naslovom "Obećao me je uništiti još prije pet godina".

    1. JP ŽELJEZNICE FEDERACIJE BIH - dnevni list DNEVNI AVAZ: Tekst "Osmanagić pod istragom FUP-a" od 12.11.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti objavljen 13.11.2012. godine pod naslovom "Potvrđeno pisanje 'Avaza'".

    1. G. HAMDIJA MURATOVIĆ, STEČAJNI UPRAVITELJ DRUŠTVA "KOKAPRODUKT" D.O.O.GRAČANICA - magazin SLOBODNA BOSNA: Tekst "Potapanje kokošijeg carstva" od 01.11.2012. godine. Posredovanjem Vijeća za štampu u BiH demanti objavljen 15.11.2012. godine pod naslovom "Iznijeli ste totalne neistine o mom radu".  

    Žalbe van nadležnosti Vijeća za štampu u BiH:

    1. G. AMER N. - blog VASICRAJKO.BLOGSPOT.COM: Žalbeniku upućen odgovor da Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje prigovora na internetske blogove.

    2. UG INFOHOUSE - dnevni list PRESS RS: Žalba povodom akcije lista "Press RS" "Mis izbora 2012. godine" od 13.09.2012. godine. Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje prigovora koji se odnose na poslovnu politiku medija. 

    3. NOVA SOCIJALISTIČKA PARTIJA - dnevni list PRESS RS: Žalba povodom akcije lista "Press RS" „Mis izbora 2012. godine“ od 13.09.2012. godine. Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje prigovora koji se odnose na poslovnu politiku medija.

    4. OPŠTINSKI ODBOR BIJELJINA, SRPSKA DEMOKRATSKA STRANKA - dnevni list EUROBLIC: Prigovor zbog kršenja izborne šutnje u tekstu „Stvoreni uslovi za promenu vlasti“ od 06.10.2012. godine. Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje slučajeva kršenja izborne šutnje.

    1. HRVATSKA STRANKA PRAVA BIH - dnevni list VEČERNJI LIST: Prigovor zbog kršenja izborne šutnje u tekstu „Umjesto nedjeljne propovijedi: Molba biskupa – pomozite“ od 06.10.2012. godine. Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje slučajeva kršenja izborne šutnje.

    1. NEĐO KAPURAN, SRPSKA DEMOKRATSKA STRANKA - dnevni list EUROBLIC: Prigovor zbog kršenja izborne šutnje u tekstu „Stvoreni uslovi za promenu vlasti“ od 06.10.2012. godine. Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje slučajeva kršenja izborne šutnje.

    1. NASIR BEGANOVIĆ, GENERALNI SEKRETAR SAVEZA ZA BOLJU BUDUĆNOST BIH - dnevni list OSLOBOĐENJE: Prigovor zbog kršenja izborne šutnje u tekstu „Ima elemenata za privođenje Radončića“ od 06.10.2012. godine. Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje slučajeva kršenja izborne šutnje.

    1. G. AMIR ZUKIĆ, GEN. SEKRETAR STRANKE DEMOKRATSKE AKCIJE - portal GLASSRPSKE.COM: Prigovor zbog kršenja izborne šutnje zbog objave naslovne strane pamfleta "Snaga BiH - SDA" 06.10.2012. godine na portalu Dnevniavaz.ba. Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje slučajeva kršenja izborne šutnje. 

    2. OPŠTINSKI ODBOR CENTAR SARAJEVO, STRANKA DEMOKRATSKE AKCIJE - portal GLASSRPSKE.COM: Prigovor zbog kršenja izborne šutnje zbog objave naslovne strane pamfleta "Snaga BiH - SDA" 07.10.2012. godine na portalu Dnevniavaz.ba. Vijeće za štampu u BiH nije nadležno za razmatranje slučajeva kršenja izborne šutnje.

     

    U dva slučaja žalbenici su povukli žalbe:

    1. URED ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU MINISTARSTVA ODBRANE BIH - dnevni list DNEVNI LIST: Tekst "Ćavar preuzeo Ministarstvo sigurnosti, Okolić Ministarstvo obrane" od 24.10.2012. godine. Žalbenici opozvali demanti upućen "Dnevnom listu" zbog promjene Odluke Vijeća ministara o vršiocu dužnosti.

    2. MEĐUNARODNI FORUM BOSNA - tabloid SAN: Prigovor povodom teksta „Mirko Šarović zaustavlja Gornje horizonte i Dodika?“ od 03.10.2012. godine. Žalbenici saopštili da ne žele da njihov prigovor bude objavljen u tabloidu "San".

    Žalbe na postove na internetskim forumima:

    1. G. AMIR i GĐA DŽENANA ČAMDŽIĆ - forum portala KLIX.BA: Prigovor povodom postova na temi "Dženana Čamdžić, dipl. pravnica za Općinsko vijeće Zavidovići".

    2. G. DALIBOR PEJIĆ, vlasnik i administrator portala ŽIVINICE.BA: Upit u vezi sa zahtjevom žalbenika za uklanjanje postova na forumu portala Živinice.ba.

    3. S&A CAPITAL LTD. - forum portala HERCEGBOSNA.ORG: Žalba na post na temi "Predsjednički kandidat Jerko Ivanković Lijanović odgovara na pitanja forumaša Hercegbosna.org".

    Kontakt

    Vijeće za štampu u BiH
    Trampina 8
    71000 Sarajevo
    Bosna i Hercegovina

    Tel: +387 33 272 270
    Fax: +387 33 272 271
    E-mail: [email protected]
    Web: www.vzs.ba

    © 2017 Vijeće za štampu u Bosni i Hercegovini. All Rights Reserved. Website realizovan sredstvima Misije OSCE-a u BiH, NED i UNESCO / EC.

    Please publish modules in offcanvas position.